Stifi Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Blir utrolig lett å svare på de, om du googler riktig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Gamer.no bruker selv linken http://www.scee.presscentre.com/content/de...?ReleaseID=4317 som kilde i en av artiklene deres, og der står det at alle de tre spillene blir utgitt på lanseringsdatoen. Artikkelen de bruker linken som kilde i (trykk på den første linken; "en pressemelding") : http://www.gamer.no/artikler/europeisk_ps3...g_spikret/35746 EDIT: For de som lurer har jeg funnet ut svaret, men Gamer burde stilt et spørsmål det er litt klarere meninger rundt ... Jeg som ikke har vunnet på gamer.no vinner selvfølgelig denne nå. Den er skrever 25. Januar, og det var ikke da PS3 kom ut i Europa . Fine kilden min sa noe annet om et av spillene. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg holdte på å svare feil het til jeg så på sprøsmålet: "Hvilket spill var ikke tilgjengelig på lanseringsdatoen for Playstation 3 i Norge?" Heldigvis klarte jeg det (tror jeg ) Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Gamer.no bruker selv linken http://www.scee.presscentre.com/content/de...?ReleaseID=4317 som kilde i en av artiklene deres, og der står det at alle de tre spillene blir utgitt på lanseringsdatoen. Nei, det står det ikke :-) Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Men som nevnt tidligere, så ble en av spillene litt senere utgitt i Norge. Og det er det jeg skal finne ut nå Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 PLAYSTATION 3 LAUNCH TITLE LINE-UP PS3 Launch Title - Publisher - Network or Disc based Resistance: Fall of Man™ - SCEE - Disc MotorStorm™ - SCEE - Disc Genji™: Days of the Blade - SCEE - Disc FORMULA ONE™ CHAMPIONSHIP EDITION - SCEE - Disc Ridge Racer™ 7 - SCEE - Disc Tekken™ 5 Dark Resurrection - SCEE - Network Lemmings™ - SCEE - Network Go! Sudoku - SCEE - Network Go! Puzzle - SCEE - Network Blast Factor™ - SCEE - Network flOw™ - SCEE - Network Super Rub'a'Dub - SCEE - Network Call of Duty 3 - Activision UK Ltd - Disc Marvel: Ultimate Alliance - Activision UK Ltd - Disc Tony Hawks Project 8 - Activision UK Ltd - Disc Gundam - Target in Sight - Namco Bandai Games - Disc Full Auto™ 2: Battle Lines - Sega®Europe Ltd - Disc Sonic the Hedgehog™ - Sega®Europe Ltd - Disc Virtua Fighter™ 5 - Sega®Europe Ltd - Disc Virtua Tennis™ 3 - Sega®Europe Ltd - Disc World Snooker Championship 2007 - Sega®Europe Ltd - Disc NBA 2K7 - Take 2 International SA - Disc NHL 2K7 - Take 2 International SA - Disc Blazing Angels Squadrons of WWll - Ubisoft Entertainment SA - Disc Enchanted Arms - Ubisoft Entertainment SA - Disc Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent - Ubisoft Entertainment SA - Disc The Elder Scrolls lV: Oblivion - Ubisoft Entertainment SA - Disc Def Jam: Icon - Electronic Arts Ltd - Disc EA SPORTS™ Fight Night Round 3 - Electronic Arts Ltd - Disc NBA Street Homecourt - Electronic Arts Ltd - Disc Need for Speed™ Carbon - Electronic Arts Ltd - Disc The Godfather® The Don’s Edition - Electronic Arts Ltd - Disc Tiger Woods PGA TOUR® 07 - Electronic Arts Ltd - Disc Untold Legends™ Dark Kingdom™ - Electronic Arts Ltd - Disc F.E.A.R. - Vivendi Universal Games Intl SA - Disc Gripshift - Sony Online Entertainment - Network Jeg skjønner ikke hva jeg har misforstått her? Men som sagt av en annen ble dette skrevet før PS3 kom ut (og det var vel opprinnelig planlagt at alle spillene skulle komme ut samtidig, men så ble et av dem utsatt?), så da skjønner jeg hvorfor det står forskjellig på forskjellige sider og tider. Lenke til kommentar
K_R_I_S Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Fin premie, men jeg trenger ikke å delta, jeg har en alerede. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Da fant jeg ut hvilket spill som kom senere ut. Jeg fant også den listen TanTheMan, men som sagt, det var de spillene sony sa skulle komme ut på likt, ikke alle kom da. Kilden jeg fant svaret på var ganske selvskreven når man tenker å utgiveren til PS3, egentlig. Bra av gamer å lage et par vanskelige spørsmål, som luker bort de som ikke gidder å søke seg frem til det. Men er glad det ikke var slik i hver luke Endret 23. desember 2008 av Pirja Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 PLAYSTATION 3 LAUNCH TITLE LINE-UP PS3 Launch Title - Publisher - Network or Disc based Resistance: Fall of Man™ - SCEE - Disc MotorStorm™ - SCEE - Disc Genji™: Days of the Blade - SCEE - Disc FORMULA ONE™ CHAMPIONSHIP EDITION - SCEE - Disc Ridge Racer™ 7 - SCEE - Disc Tekken™ 5 Dark Resurrection - SCEE - Network Lemmings™ - SCEE - Network Go! Sudoku - SCEE - Network Go! Puzzle - SCEE - Network Blast Factor™ - SCEE - Network flOw™ - SCEE - Network Super Rub'a'Dub - SCEE - Network Call of Duty 3 - Activision UK Ltd - Disc Marvel: Ultimate Alliance - Activision UK Ltd - Disc Tony Hawks Project 8 - Activision UK Ltd - Disc Gundam - Target in Sight - Namco Bandai Games - Disc Full Auto™ 2: Battle Lines - Sega®Europe Ltd - Disc Sonic the Hedgehog™ - Sega®Europe Ltd - Disc Virtua Fighter™ 5 - Sega®Europe Ltd - Disc Virtua Tennis™ 3 - Sega®Europe Ltd - Disc World Snooker Championship 2007 - Sega®Europe Ltd - Disc NBA 2K7 - Take 2 International SA - Disc NHL 2K7 - Take 2 International SA - Disc Blazing Angels Squadrons of WWll - Ubisoft Entertainment SA - Disc Enchanted Arms - Ubisoft Entertainment SA - Disc Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent - Ubisoft Entertainment SA - Disc The Elder Scrolls lV: Oblivion - Ubisoft Entertainment SA - Disc Def Jam: Icon - Electronic Arts Ltd - Disc EA SPORTS™ Fight Night Round 3 - Electronic Arts Ltd - Disc NBA Street Homecourt - Electronic Arts Ltd - Disc Need for Speed™ Carbon - Electronic Arts Ltd - Disc The Godfather® The Don's Edition - Electronic Arts Ltd - Disc Tiger Woods PGA TOUR® 07 - Electronic Arts Ltd - Disc Untold Legends™ Dark Kingdom™ - Electronic Arts Ltd - Disc F.E.A.R. - Vivendi Universal Games Intl SA - Disc Gripshift - Sony Online Entertainment - Network Jeg skjønner ikke hva jeg har misforstått her? Jeg kan dessverre ikke fortelle deg hva du har misforstått, men det er vesentlig informasjon i den pressemeldingen som du har oversett. Det er også andre hensyn å ta her, som denne pressemeldingen ikke nødvendigvis dekker :-) Et lite hint skal du/dere imidlertid få: Gamer.no leverer konkurransen. Hva kan du bruke Gamer.no til? Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 asj da har jo alle ingen sjanks, når vi har ein kjempesnill gutt med i trekningen. men seriøst selv om eg har 360 så sier eg ikkje nei til detta Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Da har jeg levert svarene Får krysse fingrene! Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 @TST: Jeg er glad jeg allerede har svart, for nå gjorde du meg bare mer forvirra. Hvis du har lyst og klarer å huske det kan du gjerne skrive det du ikke kan skrive nå etter at dagens konkurranse er over ... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg har ingen konsoller Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Herregud, skal si det første sprørsmålet er vrient. Ifølge flere kilder så var alle ute og jeg husker da vel ikke hva som sto på hyllene dagen ps3 kom ut... Hint, folkens? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Flere kilder skrev kanskje artiklene før PS3 kom ut i Europa? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Lar være å delta. Da jeg ikke har bruk for PS3. Har Xbox Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Lar være å delta. Da jeg ikke har bruk for PS3. Har Xbox Grunn nok til å delta. Alle vet at PS3 er mye bedre enn Xbox 360 . Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 OFGMYGDBBQHAXXOR! Gleder meg til krigen som kommer om det er en Elite i julekalenderen i morgen. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Herregud, skal si det første sprørsmålet er vrient. Ifølge flere kilder så var alle ute og jeg husker da vel ikke hva som sto på hyllene dagen ps3 kom ut... Hint, folkens? Les svaret til Tor-Steinar litt lenger oppe. Stort lettare enn dette kan du ikkje få det. Et lite hint skal du/dere imidlertid få: Gamer.no leverer konkurransen. Hva kan du bruke Gamer.no til? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Deltok likevel. Kan jo gis bort som nyttårsgave elr no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg