bruker234 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hei, har lest litt her da, selvfølgelig, og kommet hit (se bilde) Her står jeg altså fast, og vet ikke hva jeg skal skrive, for å få passord på nettet. Kanskje noen kan hjelpe meg? Da skal jeg sørge for at nissen kommer i år og Lenke til kommentar
norbat Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hvis det er 128 bits WEP, så skal du skrive 13 tegn i feltet etter Key 1. Du kan bruke bokstavene a-f og tallene 0-9 Klikk Apply Deretter må du koble deg til på nytt og bruke nøkkelen for å koble deg på nettverket. Lenke til kommentar
Oto2moto Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Du kan evt. skrive inn Passphrase (alias) og klikke på Generate Keys så vil du automatisk få 4 forskjellige keys. Husk å lagre innstillingene. Når du kobler til trådløst etterpå skriver du inn nøkkelen (Default key) eller alias som nettverksnøkkel til nettverket (SSID). 64 bits kryptering = 10 hexadecimal digits 128 bits kryptering = 26 hexadecimal digits 256 bits kryptering = 58 hexadecimal digits Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå