Gå til innhold

flyreise til athen

Daunt

Anbefalte innlegg

hei!

tenkte å reise til athen i sommer, rundt 20.juli og være der til rundt 20.august.

Dette er noe jeg aldri har gjort før. Altså bestille flybillett. det jeg lurer på, er hvor er det "sikrest" å bestille slike flybilletter på nettet? og pris forskjell hvis jeg feks bestiller nå, eller venter til noen måneder før avreise?

Ettersom jeg fyller 18 i april, må jeg evt vente til da for å bestille egen billett. Det jeg egentlig spør om, kan det være lønnsomt å få noen andre til å bestille billett for meg før denne tid? eller har det ingen betydning?

når jeg sier "sikreste" plassen å bestille flybilletter, tenker jeg på om hvilke selskaper som selger billetter er til å stole på. har jo vært tilfeller nå i høst at kunder har mistet flybillet + penger pga konkurs. Ettersom jeg selv er en student, betyr det at jeg ikke har all verdens til penger, og ingen fast inntekt. det å drite seg på å ikke få det man betaler for, må jeg ærlig innrømme jeg er redd for.

har sett både på ebookers.no og restplass.no

er det noen som har erfaring om disse sidene, eller erfaring med slik bestilling i det hele tatt? har som sagt aldri gjort dette før, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre/se etter.

hadde vært fint hvis noen kunne komme med en peker i riktig retning

takk! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...