flodhest Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg har nå lastet ned 4 patcher til street legal; patch 1, patch 2, patch 2_2, og patch 3, og ingen av dem vil patche Street Legal! Det kommer en melding der det står at jeg har "unknown version" Vet noen hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg har nå lastet ned 4 patcher til street legal; patch 1, patch 2, patch 2_2, og patch 3, og ingen av dem vil patche Street Legal! Det kommer en melding der det står at jeg har "unknown version" Vet noen hva jeg skal gjøre? Ingen mengde med patcher vil forandre det faktum at Street Legal er ett søppelspill... Do yourself a favor son...move on... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg har nå lastet ned 4 patcher til street legal; patch 1, patch 2, patch 2_2, og patch 3, og ingen av dem vil patche Street Legal! Det kommer en melding der det står at jeg har "unknown version" Vet noen hva jeg skal gjøre? Ingen mengde med patcher vil forandre det faktum at Street Legal er ett søppelspill... Do yourself a favor son...move on... Du har nettopp blitt lagt til min dødsliste nå! :wink: Street Legal er jo bra det, men jeg har sett bedre spill. Men søppel!? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 heh, jeg får ikke patchet det, søppelspill eller ei! jeg har et problem her, fint om dere vet hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Ingen mengde med patcher vil forandre det faktum at Street Legal er ett søppelspill... Do yourself a favor son...move on... Enig Jeg vet dessverre ikke hva du skal gjøre, men det hadde vært lurt å ha skjekka ut developerns forum. De har kanskje et svar for deg alt. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Der er vel ikke snakk om warez? Fordi da har cracken sikkert en modifisert *.exe fil, noe som gjør at den ikke kan patches. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Problemet er sikkert at du har edita biler eller map eller noe. Jeg hadde gjort det en gang, og fikk det ikke til, men jeg re-installerte det på nytt, og da funket det. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Der er vel ikke snakk om warez? Fordi da har cracken sikkert en modifisert *.exe fil, noe som gjør at den ikke kan patches. *host* mulig det er warez ja *kremt* Da tror jeg at jeg vet hva som er problemet, takk for at du svarte Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 finn den originale streetlegal.exe filen....... har du gjort som meg har du en no-cd patch og da trenger du forståelig nok originalen for å patche! Mvh. Erik Lenke til kommentar
Dag_Rune Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Det er bare No-CD patch'er ute.... I hvert fall som er offisiel... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 okey, har hørt at spillet ikke er offisielt ute enda, at det kommer om to år eller noe, kan det stemme? Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 dere vet at det finnes to versioner? street legal og steet legal redline. Har ikke funnet patcher til det siste... så tror de patchene du har finni er til den første versionen. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 dere vet at det finnes to versioner? street legal og steet legal redline. Har ikke funnet patcher til det siste... så tror de patchene du har finni er til den første versionen. Det har ikke noe med det å gjøre... det hadde kommet en annen feilmelding da. (been there, done that) Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 neivel.har du side som har patch til den nye versionen da? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 neivel.har du side som har patch til den nye versionen da? Nei desverre. Søk på g00gle så finner du det sikkert. :wink: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Håper du er klar over at du trenger samtlige patcher...? Er ikke sånt som på andre spill at den nyeste patchen holder. Du trenger faktisk 1.0 -> 1.1 -> 1.2 osv. Slit men.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Håper du er klar over at du trenger samtlige patcher...? Er ikke sånt som på andre spill at den nyeste patchen holder. Du trenger faktisk 1.0 -> 1.1 -> 1.2 osv. Slit men.. Jupp, mener det var 4 patcher jeg lastet ned, og ingen av dem fungerte. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Det er ikke kommet patcher til redline... invictus har tenkt å bruke god tid sånn at de kan fikse alt med en patch (i motsetning til 1'eren), men hvis du får opp den meldingen e det en har du enten moddet litt eller har det oppstått en bøg i installasjonen, så du må installere på nytt å patche det (før du eventuelt putter på en no-cd greie)... og spillene er faktisk i salg, men de selges for det meste i statene og england (mener jeg)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå