3nity Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Hei , er en gutt i sin beste alder, og driver jo da en god del med "fjortissfylla". Er ikke den personen som er så glad i øl osv, så jeg holder meg stort sett til sprit og blandevann der jeg stort sett blander 1/5 sprit og 4/5 blandevann. Jeg har aldri likt smaken av noe som helst slags alkohol , bortsett fra rusbrus og sånn da, men dette blir jo veldig dyrt i lengden å drikke. Sier dette da jeg lurer på om dere der ute har noen fine oppskrifter å komme med : ) F.eks. Vodka og Appelsinjuice. PS: Usikker på om denne ble postet rett, og vennligst ikke noe flaming. Endret 23. desember 2008 av 3nity Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Malibu og appelsinjuice. Nam Ellers, hvis du får tak i vodka er det jo bare å sette i gang og lage tyrker. Tyrkisk pepper får selv "fjortisser" tak i Endret 22. desember 2008 av Raspeball Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Ta 2-3 shotter med sprit på rad og skyll ned med brus/whatever. Gjenta hvert 15-20 minutt. Lite spritsmak og en fyll man kan ta så langt som man føler for. Clever is what it is. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Sprite og Bacardi razz. Slår aldri feil. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg har med Vodka og Battery når jeg skal ut ihvertfall Legg vodkaen i frysern et par timer først. Da blir den god og fin Lenke til kommentar
Bata Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jaeger/battery. Done. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 2/5 Martini, og 3/5 Blå powerade = win Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 1. Melk + Sjokoladepulver 2. ??? 3. PROFIT! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 1%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%smøtbrød-laks Lenke til kommentar
Assbra Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 gløgg med masse vodka Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Gjør som de alle andre - drikk burn.. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 tyrkershot og geleshots, eventuell cola og vodka Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) London's Dry Gin og Schweppes Grape eller Tonic, er herlig både ristet og rørt Ellers så skal visst sånn Mickey Finn eplegreier være skikkelig godt... Endret 23. desember 2008 av Selvin Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jegermeister og Battery. 4cl jeger og resten battery. Du kjenner ikke smaken av alkohol engang nesten, og du blir litt brisen etter nok sånne. Selv om jegern er ganske dyr da (400 kr litern). Men det smaker jævlig godt! Du kan også gjøre det samme med Vodka og Battery, men da kjenner du den alkohol ettersmaken. Derfor jeg ikke er like glad i det. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ha klart et glass sprit, og et glass cola, f.eks. Styrt først spriten, så uten å puste, med en gang, drikk hele colaglasset...... Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Trådstarteren har allerede nevnt det beste tipset selv. Appelsinjuice eier alkoholsmaken. Merker nesten ikke forskjell på vodka orange og kun appelsinjuice. Ellers blir drikke mer interessant når man heller oppi shotteglass. Jeg kan også foreslå drikkeleker. Når drikkelekene forteller at du må drikke føles det litt annerledes enn når man drikker på eget ansvar. I tillegg har du tilhengereffekten. Det føles mye bedre når alle andre drikker samtidig. Gjør klar noen shotteglass til 3-5 personer, og så drikker alle samtidig. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Bland tequila med mer tequila. Det er en god gammel klassiker som aldri slår feil. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Hammer Lime vodka (viktig!), søt appelsinjuice som Tine Premium og en liten bit Sprite er min oppskrift. Men ølet er voldsomt mye bedre å drikke på, og det tar ikke mange sixpacks før du syntes det smaker overlevbart, og derfra er veien kort til OK, forfriskende og så godt. Endret 24. desember 2008 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Billig vodka / HB + random brus, Urge, Fanta, Sprite og Irn Bru funker utmerket. Hell ut / drikk opp halve brusflaska og fyll opp med sprit. Roter flaska noen ganger og lek litt med den så det blander seg. Drikk. Bli full. Gjenta med så mange brusflasker du trenger for å bli dridas. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Billig vodka / HB + random brus, Urge, Fanta, Sprite og Irn Bru funker utmerket.Hell ut / drikk opp halve brusflaska og fyll opp med sprit. Roter flaska noen ganger og lek litt med den så det blander seg. Drikk. Bli full. Gjenta med så mange brusflasker du trenger for å bli dridas. Du må ha jævlig bra HB, nærmest smakløs hvis den skal være drikkbar 50/50 (hvis du ikke har en mage av bly da). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå