ballsack Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg hadde sagt i fra til ansatte. Hva om du en dag står i denne situasjonen: Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg hadde sagt i fra til ansatte. Hva om du en dag står i denne situasjonen: Haha! Genial xD Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Bare bank ham og rop "Jævla homse", for deretter å sette deg i bilen for å onanere mens du gråter stille tårer og ber til Gud om å ta vekk de ekle følelsene dine sånn at du kan bli godtatt av pappaen din. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Men trådstarter.. Noen framskritt i saken?.. har han fortsettet med å stirre osv?.. Vil ha oppdatering Lenke til kommentar
Gjest stirra ned Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvorfor skal jeg slå han ned og alt det dere kommer med? gjør ikke noe at han ser, så lenge det er bare det han gjør. Klart jeg viser litt, er jo stolt over kroppen, hvorfor ikke la andre nyte synet? Lurte på om andre hadde andre erfaringer, ikke om vi skal være som fjortiser og banke fyren fordi han har en annen legning?? Ser han noen ganger, og det gjør ingenting, han er kanskje 17 - 18 år erller noe, og ikke en gammel gris som dere kanskje har intrykk av? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Kan jo hende at han faktisk får inntrykket av at "Æsj, der står han karen og viser seg frem igjen..." Og dermed blir han bare stående og se uten å tenke over det.. Bare en tanke. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Hvorfor skal jeg slå han ned og alt det dere kommer med? gjør ikke noe at han ser, så lenge det er bare det han gjør. Klart jeg viser litt, er jo stolt over kroppen, hvorfor ikke la andre nyte synet?Lurte på om andre hadde andre erfaringer, ikke om vi skal være som fjortiser og banke fyren fordi han har en annen legning?? Ser han noen ganger, og det gjør ingenting, han er kanskje 17 - 18 år erller noe, og ikke en gammel gris som dere kanskje har intrykk av? Du lurte på om andre hadde erfaring med dette du snakker om?... Trodde de stod på Første post at du ikke vet hva du skal gjøre og om du skal si noe til han osv.. Og da kommer jo vi med våres Tips og triks.. xD Endret 7. januar 2009 av TehJøran Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Han ser nok på hvor veltrent du er, og misunner deg!: p Kikker selv litt på folk som er godt trente, men prøver å unngå det.. (jeg er IKKE homo!) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg vil fremdeles ikke se på det å slå ned en med en annen legning, som et godt triks, though. I mine øyne blir det mer barnslig, og gjenspeiler modenhet og holdningen til de det gjelder. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ta han i røven og ignorer han etterpå... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) han ser nok på kroppen din evt ser han kanskje på deg for å få hint til nye øvelser evt til hvordan han skal ta dem riktig. Er vel en uskrevet regel at man ikke sjekker opp folk på treningssentre? Endret 10. januar 2009 av Admin'c Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Er vel en uskrevet regel at man ikke sjekker opp folk på treningssentre? Hva er da vitsen med å vise seg frem på treningssenteret? Men ja. For mange så er vel treningssenteret ett sted de reiser for å trene, ikke for å sjekke/bli sjekket opp. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 får vel ikke trent noe spess hvis du blir sjekket opp hele tiden, og skal sjekke opp. Man er der jo for å trene, showe kan man gjøre andre steder (stranda, lokal svømmehall f.eks.) Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hvorfor blande flere personer inn i bildet? Som om han er en liten gutt som ikke greier å ordne opp selv.... Jeg ville gått for "hva faen glor du på?!"... Hva hvis han svarer slibrig og "homofilt" tilbake. "Heehee, noe sinnsykt deilig". Jeg klarer liksom ikke se for meg noen gode reaksjoner på denne kommentaren egentlig:P Enten blir det evigvarende pinlig, eller så blir det slagsmål. Ikke det at jeg ikke ville likt å lest i vg dagen etter om et heftig slagsmål i guttedusjen på et treningsstudio... , men tenk om du sveiper han eller han sveiper deg? Vrient. "Da får jeg opplyse deg om at reglenne er, bare se men ikke røre". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg