Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

dusing på treningssenter

Gjest mhelgestad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest stirra ned

Hvorfor skal jeg slå han ned og alt det dere kommer med? gjør ikke noe at han ser, så lenge det er bare det han gjør. Klart jeg viser litt, er jo stolt over kroppen, hvorfor ikke la andre nyte synet?

Lurte på om andre hadde andre erfaringer, ikke om vi skal være som fjortiser og banke fyren fordi han har en annen legning??

Ser han noen ganger, og det gjør ingenting, han er kanskje 17 - 18 år erller noe, og ikke en gammel gris som dere kanskje har intrykk av?

Lenke til kommentar
Hvorfor skal jeg slå han ned og alt det dere kommer med? gjør ikke noe at han ser, så lenge det er bare det han gjør. Klart jeg viser litt, er jo stolt over kroppen, hvorfor ikke la andre nyte synet?

Lurte på om andre hadde andre erfaringer, ikke om vi skal være som fjortiser og banke fyren fordi han har en annen legning??

Ser han noen ganger, og det gjør ingenting, han er kanskje 17 - 18 år erller noe, og ikke en gammel gris som dere kanskje har intrykk av?

Du lurte på om andre hadde erfaring med dette du snakker om?... Trodde de stod på Første post at du ikke vet hva du skal gjøre og om du skal si noe til han osv.. Og da kommer jo vi med våres Tips og triks.. xD

Endret av TehJøran
Lenke til kommentar
Hvorfor blande flere personer inn i bildet? Som om han er en liten gutt som ikke greier å ordne opp selv.... Jeg ville gått for "hva faen glor du på?!"...

Hva hvis han svarer slibrig og "homofilt" tilbake. "Heehee, noe sinnsykt deilig".

Jeg klarer liksom ikke se for meg noen gode reaksjoner på denne kommentaren egentlig:P Enten blir det evigvarende pinlig, eller så blir det slagsmål. Ikke det at jeg ikke ville likt å lest i vg dagen etter om et heftig slagsmål i guttedusjen på et treningsstudio... , men tenk om du sveiper han eller han sveiper deg? Vrient.

"Da får jeg opplyse deg om at reglenne er, bare se men ikke røre".

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...