Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

dusing på treningssenter

Gjest mhelgestad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, hvis han andre er homoseksuell så kan han vel ikke noe for at han er frista til å se en gang iblandt. Ta det heller som et komplemang, og hvis det blir for plagsomt og du er sikker på at det er virkelig det han driver med, så ta det opp med han eller bare unngå å dusje samtidig som han.

Ikke noe vits å blande vold inn i detta, som mange her sier. Hvis du bader på et offentlig sted og ser ei fin dame, så hender det vel du kikker bort en gang iblandt? Det gjør hvertfall jeg, blir jo det samme, bare at i dette tilfellet er du totalt uinteressert.

Lenke til kommentar

"Take a picture, it lasts longer!"

Nei, huff, om du ikke helt tør å konfrontere han med det selv, kan du bare snakke med personalet, så får han nok høre det. Jeg skjønner deg godt, jeg hadde følt meg utrolig utsatt om noe sånt hadde skjedd med meg, men jeg har ikke guts til konfrontasjoner.

Høres ut som om han er litt betatt av deg, enten på en god eller dårlig måte. :p

Lenke til kommentar

SKal du gjøre noe som helst, så får du i alle fall snakke med han først. Kan jo hende at han rett og slett glemte hvor han hadde øynene sine. Man går virkelig ikke og snakker med personalet før man er sikker. Kan jo ødelegge for den stakkars mannen.

Lenke til kommentar
Stå med ryggen til og mist såpa. Da finner du ut hva faen den karen vil.

Enten det blir en hyrdestund i dusjen eller oppkast - du finner det ut.

Eller spør han rett ut hva problemet hans er da.

Hahah. xD.. Trokke det er den beste måten.. også tror jeg ikke akkuratt fyren kommr til å gå på.. viss det var det du mente xD?

Lenke til kommentar

Lurer på noen ting

1. Ser du han uten for treningssenteret også?

2. Trener du på faste dager?

3. Viser du deg fram (er åpenlyst stolt over deg selv)?

Men jeg støtter det med å si ifra til han på en hyggelig måte, tør du ikke det så sier du i fra til personalet. Et godt poeng det med å se en fin dame i bassenget, kan jo være det samme ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor blande flere personer inn i bildet? Som om han er en liten gutt som ikke greier å ordne opp selv.... Jeg ville gått for "hva faen glor du på?!"...

Hva hvis han svarer slibrig og "homofilt" tilbake. "Heehee, noe sinnsykt deilig".

Jeg klarer liksom ikke se for meg noen gode reaksjoner på denne kommentaren egentlig:P Enten blir det evigvarende pinlig, eller så blir det slagsmål. Ikke det at jeg ikke ville likt å lest i vg dagen etter om et heftig slagsmål i guttedusjen på et treningsstudio... , men tenk om du sveiper han eller han sveiper deg? Vrient.

Hva med å ta en vanlig dusj en dag, og når du ser at han stirrer, gir du han blikk. Som "Ehh, ja??" type. Kan se for meg selv hvis jeg av en grunn skulle glodd, hadde jeg stoppet ganske kjapt om jeg fikk avvisende eller kjipe blikk tror jeg.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...