Catkin Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 "Liker du det du ser?". Jøss, var det... var det... en løsning? Det ville jeg gått for! Gjerne med en litt leken, flørtende tone. Da hadde nok fyren fått bakoversveis. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hvorfor blande flere personer inn i bildet? Som om han er en liten gutt som ikke greier å ordne opp selv.... Jeg ville gått for "hva faen glor du på?!"... Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Gå bort til han og sier visst du ser på meg en gang smeller det Og når han ser på deg neste gang smell han ned Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ja, det er veldig voksent å slå. For ikke å snakke om at du mest sannsynlig blir utvist av treningssenteret. Lurt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 "Noe du lurer på?" Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Pokker tenkte ikke på at han kanskje skal tilbake Det er vel best og bare snakke med dem som har ansvaret da Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Vel, hvis han andre er homoseksuell så kan han vel ikke noe for at han er frista til å se en gang iblandt. Ta det heller som et komplemang, og hvis det blir for plagsomt og du er sikker på at det er virkelig det han driver med, så ta det opp med han eller bare unngå å dusje samtidig som han. Ikke noe vits å blande vold inn i detta, som mange her sier. Hvis du bader på et offentlig sted og ser ei fin dame, så hender det vel du kikker bort en gang iblandt? Det gjør hvertfall jeg, blir jo det samme, bare at i dette tilfellet er du totalt uinteressert. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 si "var det noe?" med hevede øyenbryn Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 "Take a picture, it lasts longer!" Nei, huff, om du ikke helt tør å konfrontere han med det selv, kan du bare snakke med personalet, så får han nok høre det. Jeg skjønner deg godt, jeg hadde følt meg utrolig utsatt om noe sånt hadde skjedd med meg, men jeg har ikke guts til konfrontasjoner. Høres ut som om han er litt betatt av deg, enten på en god eller dårlig måte. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg vil gjerne høre en oppdatering Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 .. "Bli i dusjen litt ekstra en gang.. viss han blir så spør du om han liker å kose i dusjen :O" Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 SKal du gjøre noe som helst, så får du i alle fall snakke med han først. Kan jo hende at han rett og slett glemte hvor han hadde øynene sine. Man går virkelig ikke og snakker med personalet før man er sikker. Kan jo ødelegge for den stakkars mannen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Stå med ryggen til og mist såpa. Da finner du ut hva faen den karen vil. Enten det blir en hyrdestund i dusjen eller oppkast - du finner det ut. Eller spør han rett ut hva problemet hans er da. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Stå med ryggen til og mist såpa. Da finner du ut hva faen den karen vil. Enten det blir en hyrdestund i dusjen eller oppkast - du finner det ut. Eller spør han rett ut hva problemet hans er da. Hahah. xD.. Trokke det er den beste måten.. også tror jeg ikke akkuratt fyren kommr til å gå på.. viss det var det du mente xD? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Lurer på noen ting 1. Ser du han uten for treningssenteret også? 2. Trener du på faste dager? 3. Viser du deg fram (er åpenlyst stolt over deg selv)? Men jeg støtter det med å si ifra til han på en hyggelig måte, tør du ikke det så sier du i fra til personalet. Et godt poeng det med å se en fin dame i bassenget, kan jo være det samme Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hahah. xD.. Trokke det er den beste måten.. også tror jeg ikke akkuratt fyren kommr til å gå på.. viss det var det du mente xD? Da finner han hvertfall ut om han som stirrer vil ta blomsten hans eller ikke. Vet jo aldri hva folk vil, folk er gæærne. Lenke til kommentar
osloru Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Bare gå til han og si " What the f..ck you looking at"? Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg pleier å se tilbake på folk inn i øynene helt til de ser en annen vei. Vet ikke om det funker like bra i denne situasjonen da. Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvorfor blande flere personer inn i bildet? Som om han er en liten gutt som ikke greier å ordne opp selv.... Jeg ville gått for "hva faen glor du på?!"... Hva hvis han svarer slibrig og "homofilt" tilbake. "Heehee, noe sinnsykt deilig". Jeg klarer liksom ikke se for meg noen gode reaksjoner på denne kommentaren egentlig:P Enten blir det evigvarende pinlig, eller så blir det slagsmål. Ikke det at jeg ikke ville likt å lest i vg dagen etter om et heftig slagsmål i guttedusjen på et treningsstudio... , men tenk om du sveiper han eller han sveiper deg? Vrient. Hva med å ta en vanlig dusj en dag, og når du ser at han stirrer, gir du han blikk. Som "Ehh, ja??" type. Kan se for meg selv hvis jeg av en grunn skulle glodd, hadde jeg stoppet ganske kjapt om jeg fikk avvisende eller kjipe blikk tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg