Gjest stirra ned Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hei. Skriver som anonym bruker da jeg ikke vil at de dette gjelder skal kontakte meg. Jeg er vant med at når man dusjer på skolen så står man med ryggen til, sånn var det iallefall på ungdomskolen, og litt sånn på vgs også, men jeg er typen som også vasker hele kroppen, også ryggen. Problemet er bare, jeg føler jeg blir nedstirra på treningssenteret av enkelte gutter, noen ser på når jeg trener, vet ikke om det er pga muskler og sånt, men så er det særlig en som alltid blir ferdig når jeg er ferdig. Han liker å se på, tror jeg, for han glor veldig. Hva skal jeg gjøre med dette? Er han homo og liker det han ser, eller er han misunnelig på kroppen? Ikke at det gjør noe at han ser, tar det som et kompliment, men litt ekkelt om han blir kåt og alt det der. Hva skal jeg gjøre? Si noe til han? Vet ikke om dette er postet riktig, men følte det ble feil under trenings- delen Andre som føler det samme når dere trener? Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Gi beskjed til betjening eller ansatte på treningssenteret, ikke gjør noe selv. De kan snakke med ham, evt. utestenge han om han ikke følger normal folkeskikk. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hva er galt i å bare ta det opp med han? Bare lurer.. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 For da gjør du antakelig andre på treningssenteret en tjeneste også. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Det tar jo bare noen sekunder å snakke til personen. Eventuelt kan du lene kroppen lekent over et av apparatene å beundre han et par minutter, for å se om han tar hintet. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Selv så hadde jeg nok bare tatt det opp med han selv først. Om det ikke hjelper, ville jeg tatt det opp med personalet. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Så går han sikkert bare og glaner på noen andre i stedet, som kanskje ikke tør gjøre noe. Folk som det der hører ikke hjemme på treningssentre. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Bare å ignorere fyren. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Problemet er bare, jeg føler jeg blir nedstirra på treningssenteret av enkelte gutter, noen ser på når jeg trener, vet ikke om det er pga muskler og sånt, men så er det særlig en som alltid blir ferdig når jeg er ferdig. Vent med å bli ferdig da. Dra det ut i det uendelige, og hvis han fortsatt er der, spør om han også liker å ta seg god tid Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Problemet er bare, jeg føler jeg blir nedstirra på treningssenteret av enkelte gutter, noen ser på når jeg trener, vet ikke om det er pga muskler og sånt, men så er det særlig en som alltid blir ferdig når jeg er ferdig. Vent med å bli ferdig da. Dra det ut i det uendelige, og hvis han fortsatt er der, spør om han også liker å ta seg god tid ...mens han sakte presser klypelåsen inn på stanga i en hintende bevegelse, uten å åpne den helt, slik at den glir motvillig men fast innover. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
loLpaTrol Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ignorer fyren, hvis han prøver seg på noe muffens så kan du vel bare slå han ned Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg ser fremdeles ikke problemet med å bare snakke med han om det blir for ille. Trenger ikke ty til vold heller. Er jo ikke 1979 vi lever i akuratt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det enkleste er å spørre ham hva faen han glor på. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Evt. lat som du er ferdig, sånn at han også blir ferdig og stikker i garderoben, og så ombestem deg og stikk å tren igjen . Ellers så kan det hende at du misforstår hele greia, og har blitt litt paranoid på det hele. Er nok bare å drite i det, og hvis du syns det blir for plagsomt, så er det bare å ta en prat med han når begge er påkledd, men her er det mulig han ikke skjønner hva du prater om i det heletatt hvis alt bare har vært en misforståelse fra din side. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Skjønner ikke at folk fremdeles ikke innser at det enkleste er å ta det opp med treningssenteret. Uansett om fyren som glaner er harmløs eller en overgriper som venter på å tukle med en stakkar, la treningssenteret håndtere fyren. Det er det nærmeste jeg hadde kommet å "bruke minst mulig tid og krefter på saken" ihvertfall. Forøvrig kan jeg nevne at på treningssentrene jeg bruker og har brukt, har det vært flere tilfeller av lignende saker. Bl.a. fikk jeg høre om et overgrep i en badstu en gang. Tenk om dette er en fyr som er i stand til slikt? Nei, få de ansatte til å prate med ham og vurdere saken, så er det ute av verden for din del. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Enig med gjesten over, når du vet han ser på deg kan du bare si: "Hva i helvete glor du på? Er det noe du vil?" Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Gå bort til personen og spør han personlig om hva han vil og hvorfor han gjør det. Nevn at det er ubehaglig hvis du føler det, i samme slengen. Da er det nok stor sjangs at han forstår deg. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 "Liker du det du ser?". Jøss, var det... var det... en løsning? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ignorer fyren, hvis han prøver seg på noe muffens så kan du vel bare slå han ned Lol. -- Men joda, mye bra forslag her, Personalet ville jeg gått for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg