Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

dusing på treningssenter

Gjest mhelgestad

Anbefalte innlegg

Gjest stirra ned

Hei. Skriver som anonym bruker da jeg ikke vil at de dette gjelder skal kontakte meg.

Jeg er vant med at når man dusjer på skolen så står man med ryggen til, sånn var det iallefall på ungdomskolen, og litt sånn på vgs også, men jeg er typen som også vasker hele kroppen, også ryggen.

Problemet er bare, jeg føler jeg blir nedstirra på treningssenteret av enkelte gutter, noen ser på når jeg trener, vet ikke om det er pga muskler og sånt, men så er det særlig en som alltid blir ferdig når jeg er ferdig. Han liker å se på, tror jeg, for han glor veldig. Hva skal jeg gjøre med dette? Er han homo og liker det han ser, eller er han misunnelig på kroppen? Ikke at det gjør noe at han ser, tar det som et kompliment, men litt ekkelt om han blir kåt og alt det der. Hva skal jeg gjøre? Si noe til han?

Vet ikke om dette er postet riktig, men følte det ble feil under trenings- delen :p

Andre som føler det samme når dere trener?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Problemet er bare, jeg føler jeg blir nedstirra på treningssenteret av enkelte gutter, noen ser på når jeg trener, vet ikke om det er pga muskler og sånt, men så er det særlig en som alltid blir ferdig når jeg er ferdig.

Vent med å bli ferdig da. Dra det ut i det uendelige, og hvis han fortsatt er der, spør om han også liker å ta seg god tid :lol:

Lenke til kommentar
Problemet er bare, jeg føler jeg blir nedstirra på treningssenteret av enkelte gutter, noen ser på når jeg trener, vet ikke om det er pga muskler og sånt, men så er det særlig en som alltid blir ferdig når jeg er ferdig.

Vent med å bli ferdig da. Dra det ut i det uendelige, og hvis han fortsatt er der, spør om han også liker å ta seg god tid :lol:

...mens han sakte presser klypelåsen inn på stanga i en hintende bevegelse, uten å åpne den helt, slik at den glir motvillig men fast innover. :green:

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Evt. lat som du er ferdig, sånn at han også blir ferdig og stikker i garderoben, og så ombestem deg og stikk å tren igjen :D. Ellers så kan det hende at du misforstår hele greia, og har blitt litt paranoid på det hele. Er nok bare å drite i det, og hvis du syns det blir for plagsomt, så er det bare å ta en prat med han når begge er påkledd, men her er det mulig han ikke skjønner hva du prater om i det heletatt hvis alt bare har vært en misforståelse fra din side.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk fremdeles ikke innser at det enkleste er å ta det opp med treningssenteret. Uansett om fyren som glaner er harmløs eller en overgriper som venter på å tukle med en stakkar, la treningssenteret håndtere fyren. Det er det nærmeste jeg hadde kommet å "bruke minst mulig tid og krefter på saken" ihvertfall.

Forøvrig kan jeg nevne at på treningssentrene jeg bruker og har brukt, har det vært flere tilfeller av lignende saker. Bl.a. fikk jeg høre om et overgrep i en badstu en gang. Tenk om dette er en fyr som er i stand til slikt? Nei, få de ansatte til å prate med ham og vurdere saken, så er det ute av verden for din del.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...