Fosse Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Hver gang jeg slår på laptopen, så fungerer ikkje det trådløse nettet. Jeg må inn i "Nettverks- og delingssenter" og velge "Diagnostiser og reparer" Så får jeg opp alternativet at jeg må starte "start tjenesten windows wireless". Og da funker det. Men dette må jeg gjøre hver gang jeg starter maskinen. Hvordan få det til å virke av seg selv? Det er kanskje en tjeneste som er deaktivert og ikke startet automatisk? Endret 22. desember 2008 av Fosse Lenke til kommentar
mesha Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Vista eller XP du kjører? Prøv dette: I XP trykker du windowsknappen og "kjør" eller "run" --> "services.msc" I Vista trykker du bare windowsknappen og skriver inn "services.msc" så finner du "Wireless Zero Configuration" og velger startup type og velger "Automatic" Jeg tror det er løsning Shot if not;P Lenke til kommentar
Fosse Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Takk Fikk det til. Men i Vista heter det "WLAN AutoConfig" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå