Neverio Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg formaterte kortet igjennom kamerat ja Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det er bra. Fortsett med det. Tom Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Ser ikke ut som at formateringen hjalp noe, har prøvd å formatere flere ganger nå, jeg får forsatt opp "kan ikke vise bilde" enkelte bilder når jeg blar igjennom på kamerat.. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Ser ikke ut som at formateringen hjalp noe, har prøvd å formatere flere ganger nå, jeg får forsatt opp "kan ikke vise bilde" enkelte bilder når jeg blar igjennom på kamerat.. Noen andre forslag? Har fortsatt på følelsen at du tar biler i RAW + JPEG. Prøv og slett alle bildene, kopier først selvsagt hvis det er noe du vil ta vare på. Deretter tar du kun ett bilde og kobler til PC-en, hvis du da ser ett bilde på PC-en som vises og ett som ikke vises betyr det at du tar RAW + JPEG. Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg slettet alle bildene og prøvde å ta ett nytt et, og da ser jeg kun ett bilde. Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg slettet alle bildene og prøvde å ta ett nytt et, og da ser jeg kun ett bilde. Men du får ikke ett bilde til i tillegg som ikke kan vises? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg slettet alle bildene og prøvde å ta ett nytt et, og da ser jeg kun ett bilde. På kamera vi du se kun et bilde, selv om du kjører RAW+JPEG. Men på PC'en vil du se to bilder hvis du kjører RAW+JPEG. Tom Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 det var pcn jeg sjekket på, og da så jeg kun ett bilde.. Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 det var pcn jeg sjekket på, og da så jeg kun ett bilde.. Da er spørsmålet enkelt, har du ett annet minnekort du kan teste med? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Høres ut som om du har vært uheldig og fått et defekt SanDisk kort. Dra til butikken og få det byttet. Ta med kamera og kort og vis de hvordan feilen viser seg. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hvordan overfører du bildene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå