Logum Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Noen som vet om noen store bokhandlere i Oslo, foruten Norli i universitetsgaten og Tanum på Paleet? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Jeg finner alltid bøkene jeg leter etter på Tronsmo, men jeg leter vel etter litt spesielle bøker. Ser du etter noen spesielle bøker? Endret 25. desember 2008 av :--{D Lenke til kommentar
proooo Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Noen som vet om noen store bokhandlere i Oslo, foruten Norli i universitetsgaten og Tanum på Paleet? ja - og ein tur opp te blindern kan vel også vera nyttige. eller et grundig søk med bibsys og amazon. h Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ark på Egertorget er også utrolig stor. de har foreløbig kun åpnet i kjelleretesjen på grunn av ombygging men butikken kommer til å bli gedigen når den er ferdig. Lenke til kommentar
proooo Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Ark på Egertorget er også utrolig stor. de har foreløbig kun åpnet i kjelleretesjen på grunn av ombygging men butikken kommer til å bli gedigen når den er ferdig. vel.. jeg trodde også at flere etasjer enn bare kjelleretasjen skulle bli åpnet med masse bøker. men ifølge en butikkansatt idag (la igjen litt pæng der nylig) - skal kun kjelleren være "ark bokhandel". det andre skal være kafe og andre butikker... mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå