Sultana007 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Hei Når jeg skal overføre ting å tang til minne-pinnen min på Xp så overføres den på 10 MB/s fra begynnelse til slutten Men, på Vista så overføres det mellom 700kb til maks 2 mb/s Hva er galt ?? hvordan får jeg fixet det på Vista Endret 22. desember 2008 av Sultana007 Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Tror det kommer av at Vista "analyserer" hver fil som skal legges over...opplever samme problemet selv og jeg har ikke noen annen forklaring på det ut i fra mine meninger... Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 At det er mulig å ha så lav hastighet på vista ! :/ De sa jo at det skulle bli fikset på SP1.. men, det ser ikke sånn ut :/ Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Desverre så tror jeg det er sånn...har vært borti flere minnepenner som jeg har overført med Vista, og det går ikke like fort som deg gjør i XP. I Xp begynner overføringen med en gang, og der analyseres det heller ingen ting vel å merke... Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 mulig å bare deaktivere analyse dr***? Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 mulig å bare deaktivere analyse dr***? Ikke som jeg har sett... Og jeg har vel så og si gravd igjennom hele pc-ens funksjoner...^^ men kan være noe som jeg har oversett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå