Gitarhm Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Noen ganger(veldig ofte mener jeg) når jeg skal spille lbp online så står det "kunne ikke laste inn alle spilleprofiler" noen som har oppled det? Endret 22. desember 2008 av Arhm Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Opplevd det, ja. Faktisk, så har jeg bare opplevd det når jeg skal spille med deg, vi har aldri fått spilt sammen pga. det. Kanskje det er noe med tilkoblingen din eller noe. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg får det oftest når jeg spiller hurtigspill, eller tar "spill online", men ikke når jeg inviterer noen eller blir invitert Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Prøv å slett bilder og lagrede kostymer. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Prøv å slett bilder og lagrede kostymer. Kan godt slette noen av de første kostymene, det første kostymet mitt var en blå sackboy med løvehår rundt hode:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå