yudi Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 hei, jeg har fått meg en E71 fra jobben. Er stort sett fornæyd med den, men det er ting som irriterer meg. Sammenlignet med andre telefoner jeg har hatt som sony ericsson p1i sliter jeg med at batteri tømmes veldig fort. jeg må lade ofte. noen som har opplevd det samme og har en måte å løse problemet. Jeg er er avhengig av rask datatilkobling, kan det være denne som sluker strøm? Mange skryter over at telefonen er god på lesing fra nettsider, noe jeg ikke synes. det er ikke så lett å lese store sider. Finnes det en måte å zoome inn og zoome ut? Jeg har saumfart bruksanvisningen, men finnes det en form for oppgavelinje som forteller åpne programmer slik at de kan lukkes, eller må man alltid gjennom flere ledd før man i det hele tatt kan slukke programmer? Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 hei, jeg har fått meg en E71 fra jobben. Er stort sett fornæyd med den, men det er ting som Jeg har saumfart bruksanvisningen, men finnes det en form for oppgavelinje som forteller åpne programmer slik at de kan lukkes, eller må man alltid gjennom flere ledd før man i det hele tatt kan slukke programmer? Om du holder inne menytasten skal du få oversikt over hvilke programmer som kjører. Er iallefall sånn på N-modeller jeg har vært borti. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 hei, jeg har fått meg en E71 fra jobben. Er stort sett fornæyd med den, men det er ting som irriterer meg. Sammenlignet med andre telefoner jeg har hatt som sony ericsson p1i sliter jeg med at batteri tømmes veldig fort. jeg må lade ofte. Mwæhæhæhæhæhæhæ! ..sorry. Beste tipset jeg kan komme på er å finne ut hva slags program som bedriver simulering av en aktiv OS- kjerne i bakgrunnen (eller, programmer som aktivt forespør oppmerksomhet på monitor- nivå), og stoppe disse programmene når telefonen ikke brukes. Det er en del av dem på s60 av en eller annen merkelig grunn. (Ikke at den optimale tiden for bruk av telefonen er spesiellt mye mer enn en dag om man faktisk bruker den uansett, men...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå