Gå til innhold

Tweeking av Logitech G5 - hvordan hindre at pekeren akselerer


Anbefalte innlegg

Nettopp fått Logitech G5 i hus etter at Microsoft Habu musen tok kvelden. Pekeren beveger seg like fort som du beveger musen, slik vil jeg ikke ha det. Hvis du beveger musen fra et punkt til et annet på musematten skal pekeren bevege seg like langt hver gang, uavhengig av hvor fort du gjør det. Min gamle Habu mus var slik fra begynnelsen av, la egentlig aldri merke til det, men merket det for da jeg begynte å game CoD4 med G5. Har vært litt inne på programmet som fulgte med SetPoint Mouse and Keyboard Settings, men har ikke funnet ut noe mer. Noen som aner hvordan jeg får det til?

Endret av Alpha_Male
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...

hva men om dette problemet gjenntar seg ved oppstart :S akselerasjon reaktiveres ved oppstart automatisk:S noen som vett om en løsning på dette? G700 mus med windows 7 ultimate 64-bit btw :p

prøvd de fleste løsninger men er det et prog som skrur av akselerasjon automatiskt? :p gjør ikkeno om den er uten auto oppstart for det kan jeg fikse lett :p

+ setpoint gjennkjenner ikke at musa er tilkobla :S

Endret av raastad
Lenke til kommentar

Hvis du skal fjerne all form for akselerasjon i enkelte spill er det hvertfall en "launch option commands" til mange steam fps spill:) enkelt å google seg fram.

En anen ting du kan gjøre er å legge inn en register verdi som fjerner akselerasjonen overalt, vil kreve boot etter at du har lagt inn verdien mener jeg. http://www.techpowerup.com/downloads/763/mirrors.php

 

Har funket knall for meg i 3 år :) Er avhengig av det i Cs 1.6

Lenke til kommentar

skal prøve xD håper dt funker her å for er utroliug irriterende at musa er så treg hele tida å må MANUELT skru av akselerasjon hvær oppstart :p

har vist hatt den før å hjalp ikkeno :S men skal prøve på noe nå, må bare restarte å sjekke det :p men takk uansett da ^^

Endret av raastad
Lenke til kommentar

Når instillingene har blitt skrudd tilbake etc kan det være en lur ide å kjøre logitec softwaren som administrator. Høyreklikk, kjør som administrator. Du kan også sette programmet til å alltid kjøre som administrator inne i kompabilitets instillingene på egenskaper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...