Tvitsj Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hei. Skal kjøpe meg gaming pad for å kjøre bilspill(Trackmania). Hva er å anbefale? Har Rumblepad 2 nå, men tastene setter seg fast osv(litt for mye gaming??), så lurer på om det er et bedre alternativ der ute? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg bruker originale Sony DualShock2-kontrollere (Playstation2). Synes ingen andre er noe særlig i forhold. Adaptere fåes mange steder. Lenke til kommentar
Tvitsj Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 tror jeg kjøper meg 360 kontroll.. men blir man svett på hendene osv av den? i tilfelle, hvilke kontroller er det man ikke gjør det? chillstream har vel no "lufting" e.l., men fungerer den til PC? er den stor og klumpete? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Så svett som du er tvitsj så tror jeg ikke det hjelper med noe lufting hehe.. Jeg bruker xbox controll og det funker knall, men kan kanskje bli litt svett/varmt på henda noen ganger. Chillstream funker forsåvidt til pc, men har ikke prøvd den. Hvis du kjøper 360 controll husk å ikke kjøpe trådløs. fland... =P Lenke til kommentar
Tvitsj Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Så svett som du er tvitsj så tror jeg ikke det hjelper med noe lufting hehe.. Jeg bruker xbox controll og det funker knall, men kan kanskje bli litt svett/varmt på henda noen ganger. Chillstream funker forsåvidt til pc, men har ikke prøvd den. Hvis du kjøper 360 controll husk å ikke kjøpe trådløs. fland... =P anders-gutt:D ja, kjøpte xbox360-kontroll med ledning;)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå