1915 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 har fått alle driverne men finner ikke den siste, skjønner ikke hvilken driver det er. hmm noen som vet ? og noen som kan finne download link ? takker Lenke til kommentar
1915 Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 beklager at jeg bumper. må ha ferdig pcn snart. er ikke min, men en kompis sin. håper noen vet Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Har han noen minnepinner eller minnekort stående i maskinen. Ta de evt. ut og se om det hjelper. Edit: På Acer sine support sider kan du laste ned drivere til maskinen. Bruk linken og velg <Drivers and utilities for henholdsvis XP eller Vista. PCMCIA and cardreader..... for XP ENE Card Reader Driver 3.00.00 for Vista. Kanskje det hjelper. Endret 22. desember 2008 av Trainman Lenke til kommentar
1915 Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Edit: LØST jeg fant driveren selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå