Gitarhm Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Håper det kommer Uncharted pakke eller noe sånt Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Bossen i slutten var jo noe av det enkleste med spillet, fordi banen var så kort Å klare han på under 2,5 min trofeet var litt morsomt. Det er ikke lett alene i hvertfall, hjelper å være 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 mener dere og klare alle de forjsellige boss tingene der eller bare siste fyren? for har ikkje komt til hoved bossen der enda^^ Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 heikjøpte LBP til ps3 idag uten noe serlig research. er 21 år. har jeg gjort en stor tappe? passer dette spillet virkelig for folk på min alder? hva er det jeg har i vente? takker for svar!=) Som du sikkert har funne ut så har du absolutt ikkje gjort ein tabbe Er sjølv 30, spiller dette med kompiser på samme alder og det er rett ut morosamt og utfordrdene (multiplayer online/samme box hever opplevelsen). Har nett fått ordre om å kjøpe ein kontroller til av samboeren ho vil spille også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå