ps3user Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 hei kjøpte LBP til ps3 idag uten noe serlig research. er 21 år. har jeg gjort en stor tappe? passer dette spillet virkelig for folk på min alder? hva er det jeg har i vente? takker for svar!=) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 det passer for absolutt alle.... Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Spillet er genialt for alle andre enn surpomper Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 De som er i din alder elsker det Du har en god tid i vente! Lenke til kommentar
ps3user Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 okey nice:) men hvordan er det med vanskelighetsgrad da? de "eldre" spiller mer online der det er vanskeligere baner osv? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Vanskelighetsgraden øker etterhvert, og jeg har mange ganger vært nær å kaste kontrolleren i gulvet i frustrasjon over å ikke klare en bane. Så der tror jeg ikke du skal bekymre deg. Er nok av utfordringer, blant annet når det kommer til ace'ing av baner. Kan ikke garantere at du vil like det, men det er et spill som passer for absolutt alle, og alle bør hvertfall ha testet det ut før de dømmer det. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Tror nok de fleste uavhengig av alder prøver alle banene, samt prøver onlinebaner også. Hvorfor du er så opphengt i alder i forhold til hva folk gjør med dette spillet skjønner jeg ikke helt. Anbefaler deg rett og slett å prøve alle sider av spillet og fortsette med det du liker selv. Alder er ikke noe fasit på hvilke deler av LBP man liker. Lenke til kommentar
ps3user Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 okey:) takker for svar skal runde det;) Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 skal runde det;) That's the spirit Er ganske artig å spille med venner også. Enten online eller offline. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 har du runda spillet? Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg kjøpte det på lørdag. Kan ikke akkurat si at det er rettet mot aldersgruppen 20år+ Samboer hadde også mistanker om at dette var litt for mye barnespill, men jeg hadde lyst å prøve det og argumenterte med at det var mange her på forumet som spilte det i min alder. Jeg ble direkte flau da vi satt der og startet det opp. "Gratulerer du har funnet et klistremerke, det er kjmepegøy å samle på klistremerker og dekorasjoner, disse vil du finne gjemt i premieboblene" Hele spillet blir ødelagt av "forteller" stemmen, og måten ting blir forklart på. Spillet i seg selv er utfordrende nok, men dette maset med dekorasjoner, klistremerker og hjerter blir for dumt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 hehe, spillet er vertfall genialt! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) MSG Map packen er genial, painball gun endrer spillet en del. Gleder meg vanvittig til Final Fantasy pakken etter dette ;p Så lenge andre utviklere og eiere av forskjellige IP'er er med på det, så kan de holde dette spillet i live sinnsykt lenge bare på å pushe nye brett med forskjellige themes. Hadde ikke sagt neitatt til både ff8,9,10 og 12 i tillegg til ff7 som er på vei. Heller ikke en ordentlig god of war, ico, shadow of the colosus pakke. Det er sykt mye å ta av. Endret 29. desember 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg kjøpte det på lørdag. Kan ikke akkurat si at det er rettet mot aldersgruppen 20år+Samboer hadde også mistanker om at dette var litt for mye barnespill, men jeg hadde lyst å prøve det og argumenterte med at det var mange her på forumet som spilte det i min alder. Jeg ble direkte flau da vi satt der og startet det opp. "Gratulerer du har funnet et klistremerke, det er kjmepegøy å samle på klistremerker og dekorasjoner, disse vil du finne gjemt i premieboblene" Hele spillet blir ødelagt av "forteller" stemmen, og måten ting blir forklart på. Spillet i seg selv er utfordrende nok, men dette maset med dekorasjoner, klistremerker og hjerter blir for dumt. Jøss...hvorfor spiller du spill i det hele tatt? LBP er morro og faktisk _veldig_ avansert. Hvis du ikke klarer å se forbi det barnevenlige ytre (stor forskjell på barnevenlig og barnslig) så er det neppe fordi du er for voksen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Kommer det Final Fanatsy pack? naice tror eg må kjøpe MGS pakken snart, er komt til siste bossen i story mode. er jo vanskelig der! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Som sagt, så er det genialt for alle andre enn surpomper! Vi fant en surpomp her gitt.hehe.. Du er ikke voksen før du innrømmer at du er barnslig Livet er morsommere for de som beholder barnet i seg! Lenke til kommentar
dannad Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Kommer det Final Fanatsy pack? naice tror eg må kjøpe MGS pakken snart, er komt til siste bossen i story mode. er jo vanskelig der! Bossen i slutten var jo noe av det enkleste med spillet, fordi banen var så kort Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Som sagt, så er det genialt for alle andre enn surpomper! Vi fant en surpomp her gitt.hehe.. Du er ikke voksen før du innrømmer at du er barnslig Livet er morsommere for de som beholder barnet i seg! Er ikke helt sikker på om jeg er enig i 'surpomp' stemplet. Spillet er morro, og banene er vanskelige etterhvert det er greit. Men jeg synes nå den måten fortelleren har ordlagt seg er vel i overkant. Prøvde det på engelsk nå, og da var det ikke så ille. Lenke til kommentar
heikkih Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Som sagt, så er det genialt for alle andre enn surpomper! Vi fant en surpomp her gitt.hehe.. Du er ikke voksen før du innrømmer at du er barnslig Livet er morsommere for de som beholder barnet i seg! Er ikke helt sikker på om jeg er enig i 'surpomp' stemplet. Spillet er morro, og banene er vanskelige etterhvert det er greit. Men jeg synes nå den måten fortelleren har ordlagt seg er vel i overkant. Prøvde det på engelsk nå, og da var det ikke så ille. Stephen Fry ligger noen hakk over Harald Eia, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå