DMN Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hei, fikk nylig fibernett i huset, og mister da mitt tidligere trofaste nettverk i Januar. Det har seg sånn at jeg må kjøre dette nettet trådløst, grunnet avstand. Jeg har aldri vært no særlig fan av trådløst nettverk, og er på ingen måte noe flink med dette. Jeg har en bærbar datamaskin som kommer inn på nettverket uten problemer. Jeg finner nettverket på min stasjonære men kommer ikke inn. Jeg taster inn passordet to ganger, men ingenting skjer, og jeg ender bare opp igjen på den "vis tilgjengelige nettverk" lista. Har drivere som fungerer, og prøvde å connecte gjennom et program som fulgte med driveren, som ser sånn ut: Ved siden av "Starting LEAP Authentication" kommer det Failed. Samme med den under, og "connectingen" lukker seg. Noen ideer? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Du kan jo slå av kryptering og se om det løser problemet. Det kan være enklest å bare resette router om du ikke har tilgang til å programmere den nå. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg hadde lignende problem. Ente med at jeg kunne gå på nette på bærber pcen men ikke stasjoner . Så det jeg gjordet var å resette ruteren og instalerte på nytt og det fungerte veldig bra .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå