Gjest Pepperkakehus Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hei Lagde et pepperkakehus for et par dager siden også satte vi sammen veggene med smeltet sukker som er utrolig varmt også brukte vi smeltet sukker til og feste godisene og det var som sagt veldig varmt. Jeg brant meg opptil flere ganger og det var sykt (!!) varmt og fikk endel blemmer, de er på størelse med en stør kvise. Lurer på hvor lang tid det tar før blemmene går bort?? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Gi det 1 uke så tenker jeg det er borte. smertene vil nok vare 2-3 dager Lenke til kommentar
Gjest Pepperkakehus Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Har hørt om folk som har brukt nål og stokket hul på den, er det lurt?? Lenke til kommentar
frentix Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det gjør en del mer vondt når man har stukket hull på dem. Jeg pleier gjøre det uansett .. syns det blir bedre raskere etter å ha poppa dem. Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 man skal egentlig ikke stikke hull på de... det er en grunn til at det er veske i blemmer. Modern sier hele tiden til meg, når jeg får blemmer, at jeg ikke må stikke hull på de, ellers får jeg betennelse i blemma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå