jorank Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 mener du hvor mange watt hele pcen drar? letteste må være å sjekke hvor mange watt som går ut fra psu...frem med multimeteret Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Det kommer jo an på flere faktorer, bla. hvilket språk du skriver på og hvor mange tekstfiler du har på harddisken din. Det enkleste er vel å søke etter tekststrengen "w" med windows innebygde søkeprogram. (Hva i svarte er det EGENTLIG du prøver å spørre om ????? ) :o Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 hvor mye W PSU har....200 eller 350 eller 400 W ellernosånt Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Åjaaaa.... (litt vrang nå). Hvor MANGE watt, eller hvor MYE effekt, en PSU kan levere ja... Har du prøvd å skru den ut og se om det står en klistrelapp noe sted ? Lenke til kommentar
alos Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 det står vel klart og tydelig bakpå PSU? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 nei...hadde tenkt på å finne det ut via et program...men jeg får vel fram med skrujernet i morra da Lenke til kommentar
alos Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 går nok ikke å funne ut fra et program nei, PSU gir ikke ut slik info til HK. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 med din maskin og vill gjetting 200-250W Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 uhmm...tror dere det er derfor jeg får trøbbel med modifisering med radeon 9500 kortet mitt da... Lenke til kommentar
DjViper Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 uhmm...tror dere det er derfor jeg får trøbbel med modifisering med radeon 9500 kortet mitt da... Ja, jeg har samme problem men jeg har et 300w power Og jeg har ikke modda kortet Lenke til kommentar
Centronic Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 P = U * I Slå deg løs.. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Lurte på det same for en stund siden, posten ligger her et sted. Men som sagt før i posten så går det nok ikke ann å finne ut ved software. Du må nok lese det av, står på 99% av PSU'ene, ellers får du søke på merke/produktnummeret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå