Gå til innhold

Musikktelefon med mye plass

Anomi

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker en ny telefon.

Pris:

Jeg har mellom 1000 og 3000 kroner til rådighet.

Med abonnementsbinding: nei

Diverse:

-Lagringsplass: Jeg trenger 16GB eller mer på mobilen, om det er internminne eller mulighet for minnekort opp til 16GB og 32Gb er likgyldig.

-MP3: Ja

-Batterilevetid: Viktig

-3.5mm jack innebygget eller med vedlagt adapter: ja

-Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag?

Utdatert/ødelagt mp3spiller og mobil, trenger ny og skal kombinere det i ett produkt. Mobilen må altså være god på musikkfronten, og ha god lagringsplass fra før eller mulighet for å utvide med minnekort til 16B++. Ellers vil jeg at mobilen skal være billigst mulig.

Den trenger altså IKKE å være god på noen andre områder enn nevnte...

-------------------

Setter pris på alle svar - takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia 5310 med binding til Telenor Super, djuice control eller djuice zero. Dette får du til 1 kr + frakt fra Telenor nettbutikk.

Merk at du ikke nødvendigvis trenger å bruke Telenor i telefonen selv om du binder den til det. Telefonen er i utgangspunktet låst til Telenor, men du kan låse den opp for bruk med alle operatører umiddelbart såfremt du kjøper den med binding til et Telenor/djuice-abo.

Totalprisen med Telenor Super vil ligge på 709 kr pluss frakt og evt etableringsgebyr hvis du tegner nytt nr (totalt i underkant av 1000 kr). I prisguiden koster den ca 1500 kr og oppover, eks frakt.

Sony Ericsson W595 er også en god kandidat.

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Det er SDHC-kort som har kommet med 32 GB-versjon, og har forstått at microSDHC-kortene med samme kapasitet da ikke er langt unna. Når de kommer vil prisen på 16GB-kortene falle.

De fleste mobiler har offisiell støtte for minnekort som er kommet rundt tiden de lanserer telefonen, men de støtter vanligvis større kort av samme type/standard. Min gamle N82 tror jeg hadde offisielt støtte for 2 GB-kort, mens jeg hadde 8GB-kort i den uten problemer, og vet at 16 GB-kortene også fungerer.

Det har vel ikke kommet noen konkret dato, men tror 5800 XM kommer i slutten av januar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...