Anomi Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg ønsker en ny telefon. Pris: Jeg har mellom 1000 og 3000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: nei Diverse: -Lagringsplass: Jeg trenger 16GB eller mer på mobilen, om det er internminne eller mulighet for minnekort opp til 16GB og 32Gb er likgyldig. -MP3: Ja -Batterilevetid: Viktig -3.5mm jack innebygget eller med vedlagt adapter: ja -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Utdatert/ødelagt mp3spiller og mobil, trenger ny og skal kombinere det i ett produkt. Mobilen må altså være god på musikkfronten, og ha god lagringsplass fra før eller mulighet for å utvide med minnekort til 16B++. Ellers vil jeg at mobilen skal være billigst mulig. Den trenger altså IKKE å være god på noen andre områder enn nevnte... ------------------- Setter pris på alle svar - takk på forhånd. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Merket til mobilen er likgyldig. Endret 22. desember 2008 av Anomi Lenke til kommentar
srbz Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Nokia 5310 med binding til Telenor Super, djuice control eller djuice zero. Dette får du til 1 kr + frakt fra Telenor nettbutikk. Merk at du ikke nødvendigvis trenger å bruke Telenor i telefonen selv om du binder den til det. Telefonen er i utgangspunktet låst til Telenor, men du kan låse den opp for bruk med alle operatører umiddelbart såfremt du kjøper den med binding til et Telenor/djuice-abo. Totalprisen med Telenor Super vil ligge på 709 kr pluss frakt og evt etableringsgebyr hvis du tegner nytt nr (totalt i underkant av 1000 kr). I prisguiden koster den ca 1500 kr og oppover, eks frakt. Sony Ericsson W595 er også en god kandidat. Endret 22. desember 2008 av srbz Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 ingen av de har mulighet for 16GB plass eller mer? Som jeg prøvde å spesifisere i hovedposten... 16GB++ Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Nokia N78 har integrert 3,5 mm-jack, støtter microSDHC-kort opptil 32GB og skal kunne spille musikk sammenhengende i 24 timer. https://prisguiden.no/product.php?productId=90359 N79 er bedre på batteritid, og på flere andre områder. Men det forsvarer nok ikke en 40% høyere pris i forhold til dine krav/ønsker. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Takk, det var et virkelig godt forslag : ) Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Det står på de fleste mobilene med mulighet for SDHC minnebrikker at de tar max 16 GB. Nå er det jo mulighet for å kjøpe opp til 32GB, er det ikke mulig få dem til å støtte det? Endret 23. desember 2008 av Anomi Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Noen som har ny informasjon om når "Nokia 5800 XpressMusic" landseres i Norge? (Annen informasjon enn det som allerde er skrevet om på hw.no) Endret 23. desember 2008 av Anomi Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det er SDHC-kort som har kommet med 32 GB-versjon, og har forstått at microSDHC-kortene med samme kapasitet da ikke er langt unna. Når de kommer vil prisen på 16GB-kortene falle. De fleste mobiler har offisiell støtte for minnekort som er kommet rundt tiden de lanserer telefonen, men de støtter vanligvis større kort av samme type/standard. Min gamle N82 tror jeg hadde offisielt støtte for 2 GB-kort, mens jeg hadde 8GB-kort i den uten problemer, og vet at 16 GB-kortene også fungerer. Det har vel ikke kommet noen konkret dato, men tror 5800 XM kommer i slutten av januar. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det står på de fleste mobilene med mulighet for SDHC minnebrikker at de tar max 16 GB. Nå er det jo mulighet for å kjøpe opp til 32GB, er det ikke mulig få dem til å støtte det? Da lurer jeg på hvor i all verden du har sett 32GB microSDHC kort til salgs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå