Gå til innhold

hjelp til å få achievment til hord mod! gears of war 2!

samerali2

Anbefalte innlegg

e kom til WAVE 39 :/

også va d 2 som forlot i begynnelsen, så vi va bare 3 t slutt :/

så døde alle sammen etterpå :p

e d noen tips noen kan gi meg eller en som kan gidde å spille hord mod me meg ! fra wave 39!

eller der hvor du kom så "langt"!!

xbox live gamer tag:

Sam3R

trenger 4 stikker :p !!

takker på forhånd.

SamEr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Før du oppretter en ny tråd, kan det være en idé å lese de trådene som er "sticky" i kategorien du poster. Dette er de trådene som alltid ligger øverst i hver kategori. Hadde du gjort dette, ville du funnet denne tråden. Derifra kunne du bladd deg nedover til du fant Gears of War 2 - spille online?. Her finner du mange andre som spiller Gears of War 2, og sikkert noen som vil spille horde.

Lenke til kommentar
*snip*

Tror du han vil lese hele det innlegget ditt eller?

... se på hans egen post + emnetittel :roll:

Jeg gjør så godt jeg kan, så da håper jeg han gjør det samme. ;)

d går bra G, e har lest d nå ;)

takker for det, d e bare at e forventet ikke noe sånt her!!! GoW 2 online spillere og sånn :/

e søkte, men fant bare :

Gears of War 2-Kafeèn!...Gears of War 2-Kafeèn!.....Gears of War 2-Kafeèn!.....

dårlig søkemotor :/ ikke d på tide å oppdatere deres forume!!!!

Lenke til kommentar
Gears of War 2-Kafeèn!...Gears of War 2-Kafeèn!.....Gears of War 2-Kafeèn!.....

dårlig søkemotor :/ ikke d på tide å oppdatere deres forume!!!!

Søkemotoren fant en de to største Gears of War trådene på hele forumet, så jeg tror den gjorde jobben sin ;)

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Tror du får mere hjelp ved å spørre i de større trådene, da veldig mange sjekker mine innlegg oftere enn trusesjekk.

Men on topic: Kom meg til lvl 30 alene på gridlock, kan godt ta flere hvis jeg konsentrerer meg ordentlig. Hail er også veldig bra, stå på broa og camp med nade tag:)

Edit: Btw, det er bare godtatt Bokmål/nynorsk som skrivemåter.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Nei, er du med på alle rundene, så får du den godkjent mener jeg. Selv om du har dødd noen ganger.

Men.... går det at jeg spiller wave 1-37 en kveld, og joiner et annet party og spiller 37-50 en annen kveld?

Eller skal man starte på wave 1 og kjøre hele veien opp til 50 i en og samme game session?

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

En greie du kan gjøre på Avalanche er å plante skjoldene du får fra de største monstrene rett ved inngangene hvor mulcher/mortar ligger. Bare noen få av hordene klarer å få sparket dem ned. Så kan du trygt skyte dem fra den andre siden av skjoldet, som er ekstremt nyttig mot bloodmounts. Du trenger ikke å være online for å få achivement heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...