Shalashaska Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Har tatt med en gta 4 save game på minnepinne for å kunne spille på en annen ps3 maskin. Når jeg prøver å laste fila står det at dette ikke er mulig siden jeg benytter en annen ps3 maskin enn den som lagde fila i utgangspunktet. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Er det ikke mulig å flytte save games mellom maskiner? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Skal være mulig og flytte savegames fra en maskin til en annen ja, vet ikke hva som er feil hos deg. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg kopierte den fra min forrige maskin til min nye uten problemer. Har du logget inn som deg selv på den andre maskina? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Det skal da ikke være nødvendig, husk at man kan laste ned savegames fra nettet, man må ikke være logget inn som opprinnelig bruker da. Endret 23. desember 2008 av Jo Are Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå