Thomas_Elliot Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg leter etter ny telefon og har blant annet sett på SE G900 og Nokia N82. Er ute etter en telefon med kamera på minst 5mpx + at jeg gjerne skulle hatt Wi-Fi hvis jeg har forstått dette riktig. Kan alle telefoner med Wi-Fi koble seg til internett som en pc, eller kommer noen uten nettleser? Har noen av de jeg har sett på nettleser isåfall? Håper på fine svar Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg leter etter ny telefon og har blant annet sett på SE G900 og Nokia N82. Er ute etter en telefon med kamera på minst 5mpx + at jeg gjerne skulle hatt Wi-Fi hvis jeg har forstått dette riktig. Kan alle telefoner med Wi-Fi koble seg til internett som en pc, eller kommer noen uten nettleser? Har noen av de jeg har sett på nettleser isåfall? Håper på fine svar SE G900 har ihvertfall Wlan og jeg har prøvd den litt på internett. virker greit det. jeg er stor fornøyd med min SE G900 =) Lenke til kommentar
Thomas_Elliot Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Fikk høre av forhandler at den ikke var å anbefale fordi den var treg? Er det noe som er plagsomt eller kun for de pripne? Lenke til kommentar
Thomas_Elliot Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Det er ikke lett gitt... Har lest litt på internett nå. G900 er visst litt treg, N82 ser ut som har elendige taster... Noen som har prøvd begge disse to og har noen anbefalinger mellom dem? Si gjerne litt om kvaliteten på nettleser og taster. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) G900 er, som alle smarttelefoner, litt treg. Dette er noe du særlig merker når du skrur på telefonen, og noen ganger bruker den opptil 3-5 sek (normalt rundt 2-3 sek) på å åpne meldinger og mediemenyen. Jeg plages ikke nevneverdig, men enkelte vil kanskje kunne oppfatte det som et lite irritasjonsmoment. Jeg tror imidlertid ikke dette er helt fraværende hos N82 heller. Generelt en G900 veldig god telefon, eneste jeg savner er 3,5 mm plugg. Forøvrig er S60 (på N82) mer utbredt og følgelig lettere å finne programvare til enn UIQ, dersom dette er noe som opptar deg. Endret 22. desember 2008 av srbz Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 G900 er, som alle smarttelefoner, litt treg.Dette er noe du særlig merker når du skrur på telefonen, og noen ganger bruker den opptil 3-5 sek (normalt rundt 2-3 sek) på å åpne meldinger og mediemenyen. Jeg plages ikke nevneverdig, men enkelte vil kanskje kunne oppfatte det som et lite irritasjonsmoment. Jeg tror imidlertid ikke dette er helt fraværende hos N82 heller. Generelt en G900 veldig god telefon, eneste jeg savner er 3,5 mm plugg. Forøvrig er S60 (på N82) mer utbredt og følgelig lettere å finne programvare til enn UIQ, dersom dette er noe som opptar deg. hmmm :hmmm: mobilen min har ikke vært spesielt treg. eneste problemet jeg har hatt er at jeg ikke får lagt inn temaer. eller jeg får de ikke til å virke. (sikkert en bruker feil? xD) men jeg liker min tlf og den er ikke treg. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå