DraZeN Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hva vil frakten på en dremel fra chippen.dk til en inngrodd fjor i Nord norge være på ? Noen som har erfaring om denne dremelen er no spess god? Viss ikke vet noen om en norsk nettbutikk med en rimelig dremel på ? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Har du sett bladet Motor??? Ivertfall se på narvesen! bakpå er det en gul side med verktøy.. 60 delers dremelset koster 650,- Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Ikke finn på å bestille noe fra chippen enda. Det er flere av oss som har bestillt LCD displayer der i fra. Vi har til og med forskuddsbetalt til dem for å slippe toll. Dette begynner å bli over 2måneder siden Har ikke sett snurten av noen LCD display, nå har til og med chippen sluttet og svare på mail. Så vent med å bestille derfra før alt dette er oppklart. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hei bestilt vass kjøling sett på chippen. Har heldigvis ikkje forskudds betalt. Men dei svarer ikkje på mine mails heller. Så no har eg sendt mail at viss dei ikkje svarer på min mail innen mandag kan dei sjå bort i frå ordren min og varen vil ikkje bli hentet når den kjem. ME hatar chippen..... Billege LCD-ar då Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 hammer.no har oxo billige LCDer da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 IKKE CHIPPEN.DK Useriøse til de grader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå