mX mann Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Update: Ser ut som det blir 3 dager i uken nå med trening på studio. Så lurte på om noen gidder og hjelpe meg med å sette opp ett program som passer best for meg, det gamle programmet begynner og bli litt utdatert og kjedelig selv om jeg har gjort diverse forandringer siden jeg fikk det... Til info: -21 år -187cm høy -80+ kg på vekta -Trent på studio i ca 3 år nå etter att jeg sluttet med Taekwondo... Ligger på runt 80-85 kg i benk, ca 90 i knebøy og markløft. Trener en del ben utenom studio da det blir en god del sykkelturer;) Liker og ro i 5-10min som oppvarming:) Endret 27. juli 2009 av mX mann Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Hvis du har mulighet å trene på et studio så kan du kjøre dette programmet. (er for 3 dager, men) Endret 22. desember 2008 av Zarcaz Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 To ganger i uka er litt lite, men da bør du i alle fall kjøre fullkropp. Forslag til program: 1.Knebøy, markløft, dips, chins. 2. Benkpress, roing, skulderpress, chins, knebøy, lårcurl Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) ... Endret 27. juli 2009 av mX mann Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) ...opp Endret 27. juli 2009 av mX mann Lenke til kommentar
Knife Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Skal du bli så stærk som mulig eller bare øk i muskelmasse? Anbefaler Stronglift 5x5 for styrke og The Texas methode Med tanke på at du har trent på studio i 3 år, så er vel Stronglift 5x5 litt for nybegynner. Endret 27. juli 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Robols Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg er godt fornøyd med Stronglifts 5x5 Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Skal du bli så stærk som mulig eller bare øk i muskelmasse? Anbefaler Stronglift 5x5 for styrke og The Texas methode Med tanke på at du har trent på studio i 3 år, så er vel Stronglift 5x5 litt for nybegynner. Tenkte og øke i muskel masse og bli litt sterkere samtidig, gjerne klare en god del mer kg i di 3 base øvelsene;) Endret 27. juli 2009 av mX mann Lenke til kommentar
krhauknes Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 jeg vet hvor jeg ville søkt råd hos tren tikrig: send navn og nr til: [email protected] de vet mye om trening du blir ringt. snakker av egen erfaring. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Tenkte og øke i muskel masse og bli litt sterkere samtidig, gjerne klare en god del mer kg i di 3 base øvelsene;) Powerbuilding 5x5 Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Tenkte og øke i muskel masse og bli litt sterkere samtidig, gjerne klare en god del mer kg i di 3 base øvelsene;) Powerbuilding 5x5 Hvordan ville det sett ut hviss man hadde satt opp feks: Man\Ons\fre Dag1 ? Dag2 ? Dag3 ? Noen med gode forslag? Endret 30. juli 2009 av mX mann Lenke til kommentar
Knife Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 http://www.iform.no/pub/art.php?id=3 Lenke til kommentar
Robols Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Anbefaler Stronglifts fremfor det der. Uke 1 Mandag: Hvile Tirsdag: Workout A Onsdag: Hvile Torsdag: Workout B Fredag: Hvile Lørdag: Workout A Søndag: Hvile Uke 2 Mandag: Hvile Tirsdag: Workout B Onsdag: Hvile Torsdag: Workout A Fredag: Hvile Lørdag: Workout B Søndag: Hvile Osv. ------------------------------ Workout A: Squat 5x5 Bench Press 5x5 Inverted Rows 3xF Push-ups 3xF Reverse Crunch 3x12 Workout B: Squat 5x5 Overhead Press 5x5 Deadlift 1x5 Pull-ups/Chin-ups 3xF Prone Bridges 3x30sec Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Anbefaler stornglifts 5x5 eller myorevolution 5x5. Har trent både 5x5 powerbuilding og et program som var omtrent identisk med myorev sitt og sistnevnte økte både jeg og makkkern mest på. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hvis du har mulighet å trene på et studio så kan du kjøre dette programmet. (er for 3 dager, men) Bare jeg som synes det programmet såg helt rävva ut? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Nei, vi er ihvertfall 2 om ikke flere? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Bare jeg som synes det programmet såg helt rävva ut? Ja, helt ræva. Alt for mange iso øvelser, og helt sikkert flere push øvelser enn trekk, ro Hvor er de viktigste øvelse benkpress og markløft? Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Da skal jeg prøve meg på Stronglifts 5x5 i di kommende mnd og se hvordan det fungerer, blir en del mer knebøy og benkpress en før hverftfall ser jeg, og det er jo bra Endret 31. juli 2009 av mX mann Lenke til kommentar
Brian Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Har selv nettopp begynt å trene aktivt 3 ganger i uka, har prøvd et program som går over 12uker i hver omgang, og ble ferdig med uke 10 i dag. Programmet som jeg har benyttet meg av er DETTE. Der er det delt inn i nybegynner og viderekommen osv. Her setter du deg da opp noen mål som du mener er realtisk for deg å oppnå innen 12uker, så blir plana endra etter dine justeringer. Plana varierer litt også etterhvert som ukene går, og i tillegg er det rom for eget intiativ. Jeg trener også litt ekstra utenom i tillegg til plana. Jeg synes denne har fungert meget bra, og jeg har merka fremgang på diverse øvelser etter 10uker. Plana er når jeg er ferdig med denne 12ukers plana og ta samme plana en gang til med enda høyere mål før jeg går over til viderekommen. Kan være verdt et forsøk. Aner ikke hvor god denne er i forhold til andre planer, men jeg fikk anbefalinger så jeg tenkte å prøve den selv. Endret 31. juli 2009 av Brian Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Etter og ha begynt med 2-splitt programmet dere ser nedefor vill jeg veldig gjerne putte inn "weighted dips" og "shoulder press" i programmet, men hvor passer dette inn best? Kan gjerne bytte ut push-ups med noe siden det er en kjip øvelse og drive med på gymmen... Trening A: Knebøy 5x5 Benk press 5x5 Sittende roing 5x5 Push-ups 3xF Mageøvelse Trening B: Knebøy 5x5 Press over hode 5x5 Markløft 1x5 Pull-ups/Chin-ups 3xF Korsrygg 3xF Endret 3. august 2009 av mX mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå