Tanus Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hei, Jeg har fått problemer med min Acer 5920G. Etter å ha fått virus på maskinen så fungerer ikke recoverysettet. Når jeg prøver å kjøre igang recoverysettet "erecovery" (Acer's recoverysett) så restarter PCen, og booter windows på vanlig måte. Viruset er fjernet og PCen fungerer tilfredstillende, kun recovery som ikke fungerer som den skal. Er det mulig å laste ned Recovery settet/ kjøpe dette et sted? Eller fikse dette på en eller annen måte? Vennlig hilsen T Lenke til kommentar
Konge Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Kan du ikke bare lage ett nytt sett cdplater ved å starte opp eRecovery > Lag Disk > Lag fabrikkstandardisk ? Lenke til kommentar
Tanus Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Kan du ikke bare lage ett nytt sett cdplater ved å starte opp eRecovery > Lag Disk > Lag fabrikkstandardisk ? Det alternative kan jeg dessverre ikke velge. Knappen er "grå".. Lenke til kommentar
R_Skagen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg har akkurat samme problem, så hvis noen har en løsning hadde det vært supert!! Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Acer har vel en recovery console som kommer opp om man trykker ALT + F10 når maskinen booter. Der kan man velge å laste inn hd-bilde eller recovery fra plate (eller var det en ibm tro ?) Lenke til kommentar
R_Skagen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hele poenget er at det ikke fungerer... Ingen som har en recovery-dvd? Lenke til kommentar
Chrisjoo Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hele poenget er at det ikke fungerer... Ingen som har en recovery-dvd? last ned? ligger GARANTERT på internett =) Uans bare formater med vanlig cd? recovery greiene er alltid helt på trynet synes jeg da Lenke til kommentar
Otern Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei få de der du kjøpte den til og kontakte acer eller gjør det sjøl. de sender nåkk ut ett recovery kit til deg vist pcn er under ett år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå