RasmusKRiis Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hva synes dere om selve bildet og synes dere det med farger eller det uten er best? Lenke til kommentar
Mr. Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Alt for mye av bildeflaten er tom. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg synes begge bildene er kjedelige, men det uten farger er litt mindre kjedelig enn det andre. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Ville tatt utgangspunkt i det med farger, og cropa ganske heftig. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 En annen versjon: Bedre? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg synes den første utgaven, i farger er best av disse. Det at det er store tomme flater gjør ikke noe når det er litt fargespill i det. Det som kunne blitt en forbedring, hadde vært om den saken ute i vannet hadde vært nærmere deg. Slik det er nå, blir den for liten. I bilde #2, så er den mer tydelig, men da på bekostning av resten av bakgrunnen. Tom Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Likte best det siste bildet, men av en eller annen grunn, så syns jeg det var tøft det andre bildet( det i s & h) ga meg liksom en følese av andre verdens krig eller noe i den dur. hvet ikke hvorfor men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå