Gå til innhold

YouTube Honors | How and why

Requi

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på hvordan man får honors på YouTube. Noen som vet?

Har en account uten noen som heldst form for account-warnings, har 1000 friends og nesten 500 subscribers.

Jeg har attpåtill 2 videoer, en er sett ca. 2.000 ganger med 100 comments, 80 ratings etc; og den andre videoen har blitt sett 100 ganger ca så lang (uploaded i dag).

Noen som kan fortelle meg hvorfor jeg ikke har mottatt noen honors ennå?

(spør for en venn av meg)

Endret av Requi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At en video blir sett 2000 ganger er ingen ting i forhold til de som får slike "utmerkelser". Videoene eller brukerne som får dette er enten mest vist i sin klasse innen et visst tidspunkt, mest kommentert, flest ganger lagret i favoritter eller lignende.

Lenke til kommentar

Iom at jeg har nesten 500 subscribers, hvorfor er det andre folk med 15 subscribers som får honors og ikke meg? Har som sakt ingen account warnings.

Men, en ting jeg lurte litt på; går det ann at YouTube "blocker" de som har holdt på med sub4sub i channel-comment boksen til Fred etc? At de ikke gir honors (og ikke sier ifra engang) til de som subscriber til hverandre for å få flere folk i subscription-lista si?

Endret av Requi
Lenke til kommentar

du må ha misforstått honors systemet litt.

de deler det inn i: i dag, Denne måneden og totalt.

det er mange filmer som får mer enn 2000 views på en dag og selvom du har en med kanskje 100 000 views har de mest sansynlig ikke kommet dit på en dag, kanskje ikke en måned heller. for å komme på totalt lista ligger kravene for views på mange millioner.

antall comments, favourites og subscribers er det det samme med.

har du ikke fått mange i løpet av en dag eller måned får du ikke honors.

de med 15 subscribers som får honors har kanskje fått de 15 på en dag, eller en video som har blitt mye kommentert, favorisert og liknende den dagen.

Lenke til kommentar

Personer (eller bedrifter, for den saks skyld) for honors når de legger ut filmer som havner blant de mest sette, kommenterte også videre, filmene innen et visst tidspunkt, men dette har vi allerede sagt.

Med andre ord må du legge ut filmer som blir sett av mye mer enn 2000 personer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...