havfal Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hei. Har for første gang på over fire år bygd meg en stasjonær maksin, og da vanker det selvfølgelig problemer. (Etter at jeg rotet max med kablene og fikk defekt PSU.) Det som er problemet er at hver gang jeg slår på maskinen blir jeg nødt til å bytte plass på skjermkabelen. Hvis jeg ikke gjør dette får jeg rett og slett ikke bilde. (Det kan være verdt å nevne at dette ikke var nødvendig i begynnelsen, men oppsto etter et par dager.) Jeg har prøvd å reinsatllere driver til skjermkort uten hell. Maskinvare: Benq G2400WD skjerm, og Gigabyte HD 4850. Noen som har noen tips om hva feilen kan skyldes? Kan det være en enkel innstilling har oversett? Takk for svar Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 aldri opplevd dette før.. har det funket i det heletatt eller var det sånn fra første stund? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 aldri opplevd dette før.. har det funket i det heletatt eller var det sånn fra første stund? Jeg mener bestemt at det gikk fint i begynnelsen. Det er det som er så pussig. Det virker som om feilen kun tvinges frem når maskinen har vært avslått en stund. For når jeg satte den opp første gang ble den slått mye av og på, men den sto aldri avslått lenge. Synes feilen virker veldig pussig. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) pussig in deed.. *tenke litt på det* edit: vist det funket i begynnelsen kan du prøve å kjøre system restore til et tidspungt da det funket. om det ikke hjelper har "vi" i alle fall utelukket feil på innstillinger. (da er det maskinvaren) Endret 22. desember 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
havfal Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Ja. Skal prøve det når jeg kommer meg hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå