nexus555 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg lurer på hvordan jeg skal få kalibrert min Nike+ Ipod? Den stemmer ikke med steglengden min. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 No har eg ikkje same som deg, eg har miCoach, men eg antek det er mykje det same. Du finn ei oppmerka løype du veit kor lang er, spring den, ser kva iPoden seier om det, og endrer det til det som er korrekt ifølge oppmerkinga. Korvidt ein kan gjere dette på iPod eller i programvaren har eg ikkje peiling på. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Kalibreres som nevnt over en fast strekning hvor du løper i samme tempo hele veien. Det greieste er vel å hoppe på en mølle. Finnes en kalibreringsfunksjon inne på Ipod+Nike menyen på Ipoden. NIKE + Ipod er forøvrig en fantastisk oppfinnelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå