juicetyven Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Noen som veit hvor jeg får kjøpt en ny nintendo 64? Gjerne på nettet. Om det i det hele tatt er mulig dvs. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Tror ikke det er mulig å kjøpe en helt NY, sånn som du kjøper i dag, men du kan få veldig mange pent brukte på nett i dag... Bare å holde øya åpne på bl.a. Finn.no, for der hender det at det ligger noen ute for salg... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 På finn.no er det ofte folk som prøver å selge for å "tjene" penger på den. Altså selger den langt over realistisk bruktpris, sjekk på ebay, større sjanser for å gjøre en god handel der. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 På finn.no er det ofte folk som prøver å selge for å "tjene" penger på den. Altså selger den langt over realistisk bruktpris, sjekk på ebay, større sjanser for å gjøre en god handel der. Hørt om pruting??! Dessuten har jeg sett et par stk som ble gitt bort her for en liten stund siden... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Pruting fungerer skjeldent på de som er ute etter å tjene penger... Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Pruting fungerer skjeldent på de som er ute etter å tjene penger... Sant nok, men jeg har mine metoder... Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg foreslår Ebay jeg også, når du har skaffet deg en amerikansk N64 er det utrolig mange spillkupp å gjøre! Kan nevne min store seier med Diddykong racing + Goldeneye for 5$ som ett kjempe eksempel.. betalte totalt 65kr for å få de i postkassa.. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 eBay er definitivt veien å gå ja. Hvis du kjøper fra f.eks Tyskland får du ikke trøbbel med strømforsyningen (som du vil gjøre med konsoller fra UK og USA). Tror ikke man skal støte borti noen problemer, tror ikke de dubber konsoller også PAL er det jo uansett da. eBay.de Lenke til kommentar
pxK Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Du kan kjøpe min! :O You wish Finner sikkert noe på finn.no eller ebay men vær klar å betale litt extra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Oppfordring og hjelp til pratvirskomhet tilates ikke, noen innlegg er derfor fjernet. (Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 her feks. http://cgi.ebay.com/Nintendo-64-Game-conso...arms=240%3A1308 Mulig du må ha en annen strømomformer, de koster ikke allverden. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Liten kapring, om er det ikke NTSC på de? Ser det er det på NES, og hva er NTSC? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 TV format. Nye tv'er takler både pal og ntsc. http://en.wikipedia.org/wiki/PAL#PAL_vs._NTSC Der kanskje? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Funker PAL-spill på den maskinen der da? Ser ikke helt poenget i å kjøpe den når man kan kjøpe PAL-konsoll med rett strømforsyning og orginal kontroller. Så må man ha strømomformer i tillegg, men det selges billig på Clas Ohlson, så det er ikke så stort problem. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Ville da trodd at det hadde gått med en vanlig stikkkontakt omgjører sak.. Litt usikker, da jeg kjøpte først en norsk med alle kabler, for så å finne ut at de spillene jeg ville ha var sykt dyre på qxl/finn, og at jeg ville spare mer på å kjøpe en plain NTSC konsoll + spillene jeg ville ha.. Men PAL spill fungerer ikke på NTSC og omvendt nei.. Endret 26. desember 2008 av Pebble Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ville da trodd at det hadde gått med en vanlig stikkkontakt omgjører sak.. Nytter ikke bare å skifte kontakt hvis den omformeren er tilpasset strømnettet i USA som er på 115V... Da vil du svi i stykker omformeren og maskina di... Så det er viktig at du er sikker på at den omformeren som du skal bruke på maskina går på 230V strømnett... Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Kjøp på eBay. Men ikke ebay.com. Besøk ebay.co.uk. Sistnevnte er engelsk og her selges PAL-konsoller. På .com er det NTSC som ikke spiller norske spill. Med litt tålmodighet kan du finne en splitter ny N64 på eBay - dukker opp regelmessig (bare pass på å kjøp fra seriøse selgere og ikke sleipinger som pakker pent sammen strøkne konsoller og kaller dem nye). Dersom du skal kjøpe for å spille ville jeg imidlertid gått for en lite brukt og strøken maskin fremfor en helt ny. Prisforskjellen er voldsom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå