Gå til innhold

Kjøpe ny N64

juicetyven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På finn.no er det ofte folk som prøver å selge for å "tjene" penger på den. Altså selger den langt over realistisk bruktpris, sjekk på ebay, større sjanser for å gjøre en god handel der.

Hørt om pruting??!

Dessuten har jeg sett et par stk som ble gitt bort her for en liten stund siden...;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Oppfordring og hjelp til pratvirskomhet tilates ikke, noen innlegg er derfor fjernet.

(Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

Ville da trodd at det hadde gått med en vanlig stikkkontakt omgjører sak.. :p

Litt usikker, da jeg kjøpte først en norsk med alle kabler, for så å finne ut at de spillene jeg ville ha var sykt dyre på qxl/finn, og at jeg ville spare mer på å kjøpe en plain NTSC konsoll + spillene jeg ville ha.. ;)

Men PAL spill fungerer ikke på NTSC og omvendt nei..

Endret av Pebble
Lenke til kommentar
Ville da trodd at det hadde gått med en vanlig stikkkontakt omgjører sak.. :p

Nytter ikke bare å skifte kontakt hvis den omformeren er tilpasset strømnettet i USA som er på 115V...;) Da vil du svi i stykker omformeren og maskina di...

Så det er viktig at du er sikker på at den omformeren som du skal bruke på maskina går på 230V strømnett...;)

Lenke til kommentar

Kjøp på eBay. Men ikke ebay.com. Besøk ebay.co.uk. Sistnevnte er engelsk og her selges PAL-konsoller. På .com er det NTSC som ikke spiller norske spill.

Med litt tålmodighet kan du finne en splitter ny N64 på eBay - dukker opp regelmessig (bare pass på å kjøp fra seriøse selgere og ikke sleipinger som pakker pent sammen strøkne konsoller og kaller dem nye).

Dersom du skal kjøpe for å spille ville jeg imidlertid gått for en lite brukt og strøken maskin fremfor en helt ny. Prisforskjellen er voldsom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...