TheXin Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hei, jeg lurer på om det er noen som vet hvor det kan være mulig å få ta i kunstløpsskøyter til menn? Har store problemer med å finne en plass hvor dette selges.. Håper på svar Lenke til kommentar
TheXin Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Ingen som har noen hjelp å komme med? Lenke til kommentar
TheXin Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Legger inn enda et innlegg for å se om noen kanskje hjelpe da jeg har litt dårlig tid.. =\ Lenke til kommentar
TheXin Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Prøver enda en gang jeg.. Noen som kan ha noe hjelp? Lenke til kommentar
TheXin Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg prøver igjen jeg finnes det noen der ute som har kunnskap om kunstløpsskøyter til menn? Lenke til kommentar
TheXin Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Prøver fremdeles å finne noen svar. Er det noen som har noen hjelp til hvor jeg kan finne skøyter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hva med å ta turen til din lokale sportsforretning? Lenke til kommentar
TheXin Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Hva med å ta turen til din lokale sportsforretning? Jeg har allerede vært i alt som finnes av sportsbutikker og lignende som jeg kjenner til i nærområdet, men det finnes av ingen av disse som kan hjelpe i det hele tatt Stor takk til G-sport på down town derimot for å ha hjulpet meg mye, desverre uten hell her også.. Prøver nå å få tak i Norges Skøyteforbund, men ingen av telefonnummerene som er registrert innen kunstløpsseksjonen har gitt meg svar da jeg har ringt.. men, fant disse nummerene først i dag, så skal ha litt tålmodighet her Trenger fortsatt hjelp.. Har store problemer med å finne skøyter, og kunne veldig gjerne tenkt meg noen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå