Gå til innhold

Den store Pokemon tråden


Soildor

Anbefalte innlegg

Hvordan EV-trener man en pokemon?

 

Kanskje denne linken hjelper: http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Effort_values

 

Merk kanskje, for jeg har ikke lest gjennom. Jeg synes det ødelegger spillopplevelsen litt for meg å rote seg opp i alt det der, jeg klarer spillet fint uten.

Det er nesten umulig å EV-trene mens du spiller gjennom spillet, siden du ikke kan velge hvilke trenere du vil kjempe mot (du må kjempe mot mange mot din egen vilje)

 

eg har de fleste pokemon spillene til nds:D

Wow? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvordan linker man pokemon fra firered til platinum?

Du har firered i gba-socketen på DSen så går du til startmenyen (der du velger continue eller new game) så er det et av alternativene som gir deg muligheten til å transfere 6 pokemon over på platinum. Etter du ha gjort det, går du til Pal park og så får du muligheten å fange som "ville" pokemon der inne.

Kommer kun countinue, new game, wifi settings og conneckt wifi.

Drar der pal park er og de sier at den ikke er åpnet enda.

Lenke til kommentar
hvordan linker man pokemon fra firered til platinum?

Du har firered i gba-socketen på DSen så går du til startmenyen (der du velger continue eller new game) så er det et av alternativene som gir deg muligheten til å transfere 6 pokemon over på platinum. Etter du ha gjort det, går du til Pal park og så får du muligheten å fange som "ville" pokemon der inne.

Kommer kun countinue, new game, wifi settings og conneckt wifi.

Drar der pal park er og de sier at den ikke er åpnet enda.

 

Du må ha fått tak i National Dex om jeg husker rett, som er etter å ha beseiret enten siste gym eller Elite 4. Litt lenge siden jeg spilte Diamond nå... Og jeg regner med at de samme reglene gjelder for Platinum.

 

 

Har det noko å sei kva for eit Pokemon spel eg byrjar med mtp på historie? Har kosta fram den gamle GBA :)

 

Det har ikke noe å si historiemessig, men det er jo mest feeling om du starter det første og bygger deg oppover. Jeg ville anbefalt å starte med Leafgreen/Firered, siden de er de første bare pusset opp på utrolig mange punkter, LG/FR er en av mine favorittspill. Og så kommer det remakes av Gold/Silver etterhvert, om du har en DS. Personlig likte jeg G/S best av alle Pokemon-spillene. Tredje i rekken er Ruby/Sapphire, som helt ærlig er de verste, men fortsatt langt i fra dårlig. Jeg hadde en god tid med Ruby.

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...