Pokey Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hvordan EV-trener man en pokemon? Kanskje denne linken hjelper: http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Effort_values Merk kanskje, for jeg har ikke lest gjennom. Jeg synes det ødelegger spillopplevelsen litt for meg å rote seg opp i alt det der, jeg klarer spillet fint uten. Det er nesten umulig å EV-trene mens du spiller gjennom spillet, siden du ikke kan velge hvilke trenere du vil kjempe mot (du må kjempe mot mange mot din egen vilje) eg har de fleste pokemon spillene til nds:D Wow? Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 og sa har vi så å sei til alle gba men eg vil spille de på ndsien min men det går ikkje ann. Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Da må du kjøpe deg en 1 eller 2.gen ds da vutt Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Har det noko å sei kva for eit Pokemon spel eg byrjar med mtp på historie? Har kosta fram den gamle GBA Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 skulle kjent hverenadre vettu her her, så kunne vi møtst en kveld å linke pokemon spill? Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Prøv shoddybattle: http://shoddybattle.com/ Da kan vi spille online via datamaskin Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jepp, SB er det beste hvis du har tenkt å kjempe online. Lett å lage teams, og er ikke så veldig kompisert. 1 Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) men hvordan registrere eg meg der då? og komme i gang? allle snakker\skriver jo engelsk, ingen som er norske der inne? Endret 21. juli 2009 av Minni_83 Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Det er bare å laste ned, og koble deg til smogon university server. Registrer gjør du inne på selve programmet Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 men alle skriver jo engelsk Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 hvordan linker man pokemon fra firered til platinum? Du har firered i gba-socketen på DSen så går du til startmenyen (der du velger continue eller new game) så er det et av alternativene som gir deg muligheten til å transfere 6 pokemon over på platinum. Etter du ha gjort det, går du til Pal park og så får du muligheten å fange som "ville" pokemon der inne. Kommer kun countinue, new game, wifi settings og conneckt wifi. Drar der pal park er og de sier at den ikke er åpnet enda. Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Litt OT men.. Er det noen som kjøper og selger pokemon for tiden? Tenker da på den første serien med kort som kom ut. Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 eg syns det hadde vært kult viss en gang vi hadde hatt pokemon treff med både pc og ds\dsl\dsi Lenke til kommentar
Patney Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) hvordan linker man pokemon fra firered til platinum? Du har firered i gba-socketen på DSen så går du til startmenyen (der du velger continue eller new game) så er det et av alternativene som gir deg muligheten til å transfere 6 pokemon over på platinum. Etter du ha gjort det, går du til Pal park og så får du muligheten å fange som "ville" pokemon der inne. Kommer kun countinue, new game, wifi settings og conneckt wifi. Drar der pal park er og de sier at den ikke er åpnet enda. Du må ha fått tak i National Dex om jeg husker rett, som er etter å ha beseiret enten siste gym eller Elite 4. Litt lenge siden jeg spilte Diamond nå... Og jeg regner med at de samme reglene gjelder for Platinum. Har det noko å sei kva for eit Pokemon spel eg byrjar med mtp på historie? Har kosta fram den gamle GBA Det har ikke noe å si historiemessig, men det er jo mest feeling om du starter det første og bygger deg oppover. Jeg ville anbefalt å starte med Leafgreen/Firered, siden de er de første bare pusset opp på utrolig mange punkter, LG/FR er en av mine favorittspill. Og så kommer det remakes av Gold/Silver etterhvert, om du har en DS. Personlig likte jeg G/S best av alle Pokemon-spillene. Tredje i rekken er Ruby/Sapphire, som helt ærlig er de verste, men fortsatt langt i fra dårlig. Jeg hadde en god tid med Ruby. Endret 29. juli 2009 av Patney Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 På Route 222 står det en man og sier følgende "stop, stop! Yes you! Sunyshore city, which is down this road, had a major blackout! Crews are working in restoring power, but the road-s closed now." Er snakk om pokemon platinum. Hvordan kommer jeg meg forbi han ? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hvordan er Pearl i forhold til de andre? Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 hva gjør jeg når jeg har tattt gymmen i den hearthome city ? pokekon platinum. Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hvorfor er det alltid slik at når man bruker roar eller whirlwind så skjer ikke movet før etter motstanderen har gjort sitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå