Gå til innhold

Den store Pokemon tråden

Soildor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Squirtle er min favorittstarter, men hadde aldri R/B/Y. Gold var mitt første spill til GBC, derfor må nok Squirtle dele førsteplassen med Cyndaquil, starteren min i Johto.

Og når det gjelder kule vannpokes, skylinepower, så kan du få tak i Psyduck ganske så tidlig på spillet! :love:

Lenke til kommentar
hvordan linker man pokemon fra firered til platinum?

Du har firered i gba-socketen på DSen så går du til startmenyen (der du velger continue eller new game) så er det et av alternativene som gir deg muligheten til å transfere 6 pokemon over på platinum. Etter du ha gjort det, går du til Pal park og så får du muligheten å fange som "ville" pokemon der inne.

Lenke til kommentar

Du har firered i gba-socketen på DSen så går du til startmenyen (der du velger continue eller new game) så er det et av alternativene som gir deg muligheten til å transfere 6 pokemon over på platinum. Etter du ha gjort det, går du til Pal park og så får du muligheten å fange som "ville" pokemon der inne.

Takk:)

Får man se de i den levelen man hadde den i før?

Hvordan klatrer man opp steinvegene?

Lenke til kommentar

Takk:)

Får man se de i den levelen man hadde den i før?

Hvordan klatrer man opp steinvegene?

Pokemonen er identisk, hele fangeopplegget er bare en dårlig undskyldning for å ikke gi deg pokemonene med engang. Du får 6 pokeballer i palpark så det 100% catch-rate, så kort sagt er det bare å gå inn, finne pokemonen og kaste pokeball.

Endret av Mastiff1
Lenke til kommentar

Jeg har restartet på Platinum nå :) Torterra i level 33 etter én dag, hoho. Noen med en Vulpix eller Growlithe de har fryktelig lyst å gi meg via wi-fi? Vil bli belønnet med enten et Piplup, et Torterra eller Torchic-egg når jeg får sendt det over til Platinum :)

Lenke til kommentar
Jeg har restartet på Platinum nå :) Torterra i level 33 etter én dag, hoho. Noen med en Vulpix eller Growlithe de har fryktelig lyst å gi meg via wi-fi? Vil bli belønnet med enten et Piplup, et Torterra eller Torchic-egg når jeg får sendt det over til Platinum :)

bra det etter en dag, spillt mange timer da?

Går det an og lage pokeblokker på platinum, og hvordan gjør man det da?

Endret av skylinepower
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...