Latias Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Blaziken er min favoritt-starter. 1 Lenke til kommentar
Chacarron Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Squirtle er min favorittstarter, men hadde aldri R/B/Y. Gold var mitt første spill til GBC, derfor må nok Squirtle dele førsteplassen med Cyndaquil, starteren min i Johto. Og når det gjelder kule vannpokes, skylinepower, så kan du få tak i Psyduck ganske så tidlig på spillet! Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Morgen blir det og kjøpe spillet, SPENT! Fikk se dette bildet idag, kan man dra innom alle byene gjennom tidene med platinum eller? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Det er lagt til noen routes der som egentlig ikke finnes. Og hva er Jahnt? Lenke til kommentar
Mastiff1 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Er det noen her som er interessert i å bytte pokemons? Jeg har lyst på Squirtle, og/eller charmander og kan bytte en bulbasaur mot de. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 hvordan linker man pokemon fra firered til platinum? Lenke til kommentar
Mastiff1 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 hvordan linker man pokemon fra firered til platinum? Du har firered i gba-socketen på DSen så går du til startmenyen (der du velger continue eller new game) så er det et av alternativene som gir deg muligheten til å transfere 6 pokemon over på platinum. Etter du ha gjort det, går du til Pal park og så får du muligheten å fange som "ville" pokemon der inne. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 hvordan linker man pokemon fra firered til platinum? Du har firered i gba-socketen på DSen så går du til startmenyen (der du velger continue eller new game) så er det et av alternativene som gir deg muligheten til å transfere 6 pokemon over på platinum. Etter du ha gjort det, går du til Pal park og så får du muligheten å fange som "ville" pokemon der inne. Takk:) Får man se de i den levelen man hadde den i før? Hvordan klatrer man opp steinvegene? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Du trenger en HM - Rock Climb. Lenke til kommentar
Mastiff1 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) hvordan linker man pokemon fra firered til platinum? Du har firered i gba-socketen på DSen så går du til startmenyen (der du velger continue eller new game) så er det et av alternativene som gir deg muligheten til å transfere 6 pokemon over på platinum. Etter du ha gjort det, går du til Pal park og så får du muligheten å fange som "ville" pokemon der inne. Takk:) Får man se de i den levelen man hadde den i før? Hvordan klatrer man opp steinvegene? Pokemonen er identisk, hele fangeopplegget er bare en dårlig undskyldning for å ikke gi deg pokemonene med engang. Du får 6 pokeballer i palpark så det 100% catch-rate, så kort sagt er det bare å gå inn, finne pokemonen og kaste pokeball. Endret 30. juni 2009 av Mastiff1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg har restartet på Platinum nå Torterra i level 33 etter én dag, hoho. Noen med en Vulpix eller Growlithe de har fryktelig lyst å gi meg via wi-fi? Vil bli belønnet med enten et Piplup, et Torterra eller Torchic-egg når jeg får sendt det over til Platinum Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Jeg har restartet på Platinum nå Torterra i level 33 etter én dag, hoho. Noen med en Vulpix eller Growlithe de har fryktelig lyst å gi meg via wi-fi? Vil bli belønnet med enten et Piplup, et Torterra eller Torchic-egg når jeg får sendt det over til Platinum bra det etter en dag, spillt mange timer da? Går det an og lage pokeblokker på platinum, og hvordan gjør man det da? Endret 2. juli 2009 av skylinepower Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Seriøst, store pokemon abstinenser her nå. Kjøpte DS lite i går, men ingen av butikkene i nærområdet har Platinum inne. Noen som vet en billig nettbutikk der spillet kan kjøpes ? Helst norsk : D Edit: Nevermind, kjøpte fra CDON. Endret 2. juli 2009 av DeathCab Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Hvordan lsger man poffins / pokeblocks på pokemon platinum? Lyst og bli god i de konkene og føler at det kan hjelpe meg. Fikk det til ;D Endret 4. juli 2009 av skylinepower Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Froslass level 46 - Jolteon level 50 - Azumarill level 50 - Torterra level 49 Mitt nye team på Platinum Har klart alle gymmene og er på vei inn i Victory Road nå. Endret 8. juli 2009 av Pokey Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hvordan EV-trener man en pokemon? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hvordan EV-trener man en pokemon? Kanskje denne linken hjelper: http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Effort_values Merk kanskje, for jeg har ikke lest gjennom. Jeg synes det ødelegger spillopplevelsen litt for meg å rote seg opp i alt det der, jeg klarer spillet fint uten. Lenke til kommentar
Chacarron Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Jeg skal lage flere lag senere, men så langt er dette mitt første og eneste lag på Platinum: MANNY, GENGAR, PINGU, HUGIN, OLYMPIA, RAICHU. Endret 13. juli 2009 av Chacarron Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 eg har de fleste pokemon spillene til nds:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå