Mikaeru Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Pokemon Blue. Gode minner, og fylt med nostalgi. (akkurat kommet meg til Lavender Town.) X-fable (clefairy) Lvl: 29 Body Slam, Water Gun, Sing, Minimize Morty (Ivysaur) Lvl: 27 Vine Whip, Leech Seed, Tackle, Poisonpowder Cory (pidgeotto) Lvl: 27 Quick Attack, Gust, Sand-attack, Whirlwind Iris (Nidoqueen) Lvl: 30 Body Slam, Bubblebeam, Thunderbolt, Poison Sting lurer på om Vaporeon blir neste i teamet. 2 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ohh the memories. Frister veldig mye selv å spille de gamle Pokemon-spillene nå siden du viser gode gamle retro bilder Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Pokemon Blue. Gode minner, og fylt med nostalgi. (akkurat kommet meg til Lavender Town.) X-fable (clefairy) Lvl: 29 Body Slam, Water Gun, Sing, Minimize Morty (Ivysaur) Lvl: 27 Vine Whip, Leech Seed, Tackle, Poisonpowder Cory (pidgeotto) Lvl: 27 Quick Attack, Gust, Sand-attack, Whirlwind Iris (Nidoqueen) Lvl: 30 Body Slam, Bubblebeam, Thunderbolt, Poison Sting lurer på om Vaporeon blir neste i teamet. Update: X-fable (clefable) Lvl: 34 Body Slam, Toxic, Sing, Minimize Lickster (haunter) Lvl: 40 Psychic, Dream Eater, Confuse Ray, Hypnosis Iris (Nidoqueen) Lvl: 33 Body Slam, Bubble Beam, Thunderbolt, Rock Slide Cory (Pidgeotto) Lvl: 33 Fly, Swift, Sand-attack, Wing attack Pixl (Vaporeon) Lvl: 34 Ice Beam, Water Gun, Quick Attack, Double Team Morty (Venusaur) Lvl: 32 Razor Leaf, Mega Drain, Cut, Leech Seed Akkurat tatt Koga. Neste blir vel psychic gymmen mener jeg. (Sabrina?) Spørs vel åssen det går med den, ettersom jeg har gjort den feilen å skaffe 3 pokemon med part-type Poison. Lenke til kommentar
Sajhe Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Noen som har en King's Rock som kunne tenke seg å hjelpe meg utvikle Poliwhirl til Politoed? White: 3224 7753 3982 Lenke til kommentar
LasseGro Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Pokemon Blue. Gode minner, og fylt med nostalgi. (akkurat kommet meg til Lavender Town.) X-fable (clefairy) Lvl: 29 Body Slam, Water Gun, Sing, Minimize Morty (Ivysaur) Lvl: 27 Vine Whip, Leech Seed, Tackle, Poisonpowder Cory (pidgeotto) Lvl: 27 Quick Attack, Gust, Sand-attack, Whirlwind Iris (Nidoqueen) Lvl: 30 Body Slam, Bubblebeam, Thunderbolt, Poison Sting lurer på om Vaporeon blir neste i teamet. Update: X-fable (clefable) Lvl: 34 Body Slam, Toxic, Sing, Minimize Lickster (haunter) Lvl: 40 Psychic, Dream Eater, Confuse Ray, Hypnosis Iris (Nidoqueen) Lvl: 33 Body Slam, Bubble Beam, Thunderbolt, Rock Slide Cory (Pidgeotto) Lvl: 33 Fly, Swift, Sand-attack, Wing attack Pixl (Vaporeon) Lvl: 34 Ice Beam, Water Gun, Quick Attack, Double Team Morty (Venusaur) Lvl: 32 Razor Leaf, Mega Drain, Cut, Leech Seed Akkurat tatt Koga. Neste blir vel psychic gymmen mener jeg. (Sabrina?) Spørs vel åssen det går med den, ettersom jeg har gjort den feilen å skaffe 3 pokemon med part-type Poison. Kjøp på med Haunter'n din, og bruk psychic attack, eller prøv gamle hypnosis-dream eater metoden Lenke til kommentar
bamsemumss Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 uff, klarer ikke sette meg ordentlig inn i B/W. det er liksom ikke helt pokemon lenger. (monsterne) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hvis du vil spille de samme monstrene hver eneste gang i 10 år, er det vel bare å spille et av de gamle, da. Jeg syns det var perfekt at det bare er nye pokemons i halve B/W, da blir man tvunget til å finne andre taktikker og lag enn de samme gamle sliterne hvert eneste spill, som før. Lenke til kommentar
bamsemumss Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Jeg er ikke imot at det kommer nye pokemon. Men hvordan de ser ut! de ligner mere digimon... Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 håper neste pokemon-spill blir mer online-fokusert. og at de bruker tiden på noe annet enn flere pokemon, det er det siste som trengs nå (imo)... de må fjerne det der baby-chattesystemet der eneste måte å kommunisere med folk du møter online er ved å velge blandt forhåndsvalgte ord, wtf?? må også være på DS såklart, er der pokemon hører hjemme. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Pokemon MMORPG til PC! Det hadde vert noe... Men så er det Nintendo da og den sære policyen på alt de eier og har... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Nintendo gir nok ikke bort noe som helst til PC-utviklere. Pokemon er en av deres største pengemaskiner, og siden det er Nintendo-ekslusivt selger det hardware i bøttevis også. Jeg kjøpte DS kun for Pokemon Heartgold. Og kjøpte DS XL for Black/White (sleit med den lille skjermen på DS Lite'n) Men det hadde vært fint å få lov å skrive det man vil istedet for de ordene, ja. Endret 23. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Pokemon er for tregt for meg på Gameboy eller DS. Derfor spiller jeg det på PC. Har begynt på nytt på Pokemon Fire Red og koser meg med det. I perioder spiller jeg med 800% gamespeed, noe som gjør det gøyere. Jeg kan også få bedre pokemon fortere, og uten å gå lei. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hva mener du er tregt? Animasjoner? Kampene? Dialogen? De fleste Pokemonspillene har sjeldent hatt mer en ca 12-16 timer gameplay fra start til man har slått champion. B/W var faktisk det første unntaket. Jeg brukte rundt 25 timer på denne. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Tror han mener at kampene går for tregt. Kan slå av battle animations i options, da. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Tror han mener at kampene går for tregt. Kan slå av battle animations i options, da. Ja enkelte kamper kan bli utrolig lange. Spesielt om man har effekter som Rain, Fog, Sandstorm, og enda verre er disse kombinert med Wrap og Bind og pokemonen din har statuseffekter som Burn.. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) hei. Eg har pokemon white, og eg har tatt ligaen for første gang, men så sliter eg med at vanlige motstandere har pokemon som er 10- 20 (noen 30 (når eg går på høre siden av kartet)) levler høyere enn mine, har eg da glemt å vert innom noe/ er det noe eg skulle ha gjort i mellom tiden? Endret 9. oktober 2011 av Morten_H Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg holder på med Fire red nå. Man blir aldri for gammel for Pokemon 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jaja folkens! Da kan det se ut til at det blir en Pokémon Gray! Domenet er registrert og den lille infoen så langt tyder på det første Pokémon spillet til 3DS er under utvikling Lenke til kommentar
padogen Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Vet noen om et bra pokemon spill til ds? Jeg har hatt ruby og firered til gameboy. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 soulsilver og heartgold er fine. remakes av gamle gold og silver til gameboy colour. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå