Stoddart Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jøss, det er merkelig å tenke på at Brock og Simba er samme person! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Nå har jeg 16 Badges, fanget en del legendaries (inkl. Mewtwo), eier Safari Zone, fått togbilletten, fått Bulbasaur(kunne også velge Squirtle eller Charmander) av Oak, og Haunteren min er på level 82. Bortsett fra å fange og evolve pokemon, hva mer kan jeg gjøre for å "fullføre" spillet? Heart Gold på 3DS. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Har du slått treneren øverst på Mt. Silver? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Red? Ja. En helvetes kamp på halvannen time Lenke til kommentar
knutalut Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Nå skal jeg prøve meg for første gang på Pokemon League. Dette er laget mitt: Emboar lv 56 Arm Thrust Rollout Heat Crash Flamethrower Seismitoad lv 49 Mud Shot Muddy Water Rain Dance BubbleBeam Eelektross lv 44 Thunderbolt Thunder Wave Wild Charge Charge Beam Darmanitan lv 48 Fire Punch Superpower Fire Fang Hammer Arm Vanilluxe lv 47 Avalanche Ice Beam Mirror Coat Hail Vullaby lv 41 Punishment Defog Tailwind Air Slash Endret 29. april 2011 av knutalut Lenke til kommentar
knutalut Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Ved å bruke en del revives og potions klarte jeg tre av fire. Blir vanskelig å slå hun helt til venstre med det laget jeg stilte med nå. Må nok foreta meg noen bytter. Tenker å bytte ut Darmanitan med en psychic-type og vullaby med en bug-type. Noen som vet hvor jeg burde grinde xp for å levle opp noen pokemons nå? Eventuelt skal jeg bare gi den jeg vil ha sterkere xp charge og prøve Pokemon League gang etter gang? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 bare ta ligaen helt til du klarer den, er der du får mest xp. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Spillet er langt fra slutt når du slår ligaen første gang forresten. Du slåss egentlig mot en svekket Elite 4 første gangen, påvirket av Team Plasma. Senere må du ta dem en gang til, da er de full power og har bare highlevel pokemons + legendaries over lvl 70 Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Huff, jeg blir så irritert på natures. Nå har jeg fått Larvesta fra The Egg Watch (kisen på route 18) og hvilken nature fikk jeg? Jo, en som downer Sp. Attack (Jolly), når den lærer seg 2 angrep som baserer seg på attack (i utvikla form) og resten på Sp. attack.. ahh, blir så oppgitt... slo av spillet og fikk den til å klekke på nytt, men var akkurat det samme (kjønn og natur). Og sånn her gjør meg så sint. Akkurat samme greia med Zorua, Tirtouga og Thundurus når jeg fikk den, en av de viktigste statene er downa. Derfor blir jeg utrolig glad når jeg først får en pokemon som er quirky etc (ingen stat changes). Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg gir så faen i natures og EV trening... Jeg one hitter jo nesten alt uansett med teamet mitt som alle ligger rundt 70-75. Jeg tenker bare over typefordel.. Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Pleier ikke være nøye på natures jeg heller. Har dog alltid hatt lyst til å fikse "drømme-teamet" med riktige natures, riktige EV's o.l. Men det er noe jeg aldri har fått meg frem til å gjøre. Bare for å få litt mer liv i tråden vår, så har jeg ett spørsmål. Hvilken er deres favoritt gen? hvilken liker dere minst? For meg så er andre gen (silver/gold/crystal) på en klar førsteplass, mens Diamond/Pearl/Platinum på siste. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 1 Black/White 2 Heartgold/Soulsilver 3 Diamond/Pearl/Platinum 4 Firered/Leafgreen 5 Gold/Silver/Crystal 6 Red/Blue/Yellow 7 Ruby/Sapphire/Emerald Jeg vet ikke med dere, men jeg liker faktisk større mangfold, bedre gameplay, lengre spilletid, flere features, bedre grafikk og mer variasjon. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 selv likte jeg soulsilver og heartgold best, med firered og leafgreen på andreplass. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Skulle likt å sett et Pokemon MMORPG til PC... Med trening, reising rundt i alle områdene, battle gyms og venner... Ahh jeg hadde vert i himmelen om dette hadde blitt godt gjennomført.. Men Nintendo er så forbanna tviholde på tingene sine da så... Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Elsker å se på andres team, så slenger ut Pokemon White teamet mitt jeg. Cortez (Servine) Moves: Leaf Tornado, Leech Seed, Flash, Slam Lvl: 30 Zhrog (Throh) Moves: Body Slam, Work Up, Vital Throw, Rock Smash Lvl: 31 Dolly (Ducklett) Moves: Water Pulse, Air Slash, BubbleBeam, Aqua Ring Lvl: 30 Mr. Odor (Trubbish) Moves: Sludge Bomb, Acid Spray, Stockpile, Swallow Lvl: 31 Tunia (Minccino) Moves: Tickle, Attract, Retaliate, Tail Slap Lvl: 30 Akkurat ferdig med femte gym. (Clay) Neste pokemon i teamet blir nok Joltik. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Hm. Jeg har lyst til å spille gjennom White på nytt, men på den andre siden har jeg ikke lyst til å slenge vekk Bisharpen min. Jeg begynner alltid på overambisiøse prosjekter jeg ikke klarer å fullføre Lenke til kommentar
knutalut Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Pleier ikke være nøye på natures jeg heller. Har dog alltid hatt lyst til å fikse "drømme-teamet" med riktige natures, riktige EV's o.l. Men det er noe jeg aldri har fått meg frem til å gjøre. Men hvis du skulle gjort det, hva er drømmeteamet? Og hva er EV? Endret 15. juli 2011 av knutalut Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) EV greiene er vel bare "viktig" når man spiller tournaments mot andre mennesker? I singleplayer har det vel null og niks og si..du kan vinne spillet med nesten hvilket team som helst bare du har de riktige elementalene i gruppa di. De gjør det vel ikke umulig å klare spillet med pokemons du liker best, det ville jo være litt dumt for ungene som digger bare noen få mest, men fortsatt vil kunne spille highlevel singleplayer. Uten å måtte trene opp helt nye fordi de er mest "riktige". For min del er Black best fordi jeg slipper å ha samme gamle blue/red/emerald/diamond teamet enda en gang helt fra starten, men blir tvunget til å lære nye pokemons å kjenne og dermed få en helt ny opplevelse. Pluss at det er lagt ti ganger mere vekt på elementene ift de tidligere spillene der du nesten kunne dose hva som helst med starter pokemonen. Endret 16. juli 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Vurderer Pokemon Battle Revolution akkurat nå.. Noen som anbefaler? Kan det kobles til med DS med Platinum og Black? Det hadde vært feeet. Og hvordan kan man koble til fra Wii med DS? Var mange spørsmål, håper jeg får mest mulig ut av dette Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Vil ikke anbefale spiller. Er gørrkjedelig. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå