Nitrius Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Noen her som kan hjelpe meg med å utvikle min Scyther? Må bytte den med noen. Har pokemon Black version Kan hjelpe deg jeg, funker vel slik at du sender den over hit, den utvikler seg, og jeg sender den tilbake til deg regner jeg med? Så det har ikke noe å si hvilken pokemon jeg sender deg? Uansett har Pokemon White, min friend code er: 2537-3852-7472 Endret 18. april 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
Kraken14 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Ja fungerer sånn. Takk Men har ikke peiling på hva jeg skal gjøre Edit: Fant ut litt nå. Min friend code er: 3611-1092-0766. Hvordan registrer jeg deg i Pal Pad'en? Trykker på "REGISTER FRIEND CODE" så kommer det opp "Your friend's name?" Endret 18. april 2011 av Kraken14 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Ja fungerer sånn. Takk Men har ikke peiling på hva jeg skal gjøre Edit: Fant ut litt nå. Min friend code er: 3611-1092-0766. Hvordan registrer jeg deg i Pal Pad'en? Trykker på "REGISTER FRIEND CODE" så kommer det opp "Your friend's name?" Da har jeg lagt deg til. Har ikke gjort dette mange gangene selv, men er midterste dama(av de 3 i toppen) i pokemon senteret man bruker, mener jeg. Sitter der inne å venter nå hvertfall. Edit: Velg "Register Friend Code", kommer opp at man må legge inn et navn, der kan du skrive hva du vil(Nitrius f.eks), etterpå får du beskjed om å legge inn friend coden(den jeg skrev i posten over). Etter det er gjort så finner du midterste dama av de 3 på toppen i Pokemon senteret. og sier ja til alt hun sier, da vil du til slutt komme inn i et rom, hvor jeg også er. Må ha trådløst nett satt på DS'en din også, om du ikke har det vil ikke dette fungere særlig bra. Endret 18. april 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
Kraken14 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Går inn i rommet nå Har wifi ja. Edit: Glemte å gi ham Metal Coat. brb Endret 18. april 2011 av Kraken14 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Går inn i rommet nå Har wifi ja. Edit: Glemte å gi ham Metal Coat. brb Se der ja, ser ut til å funke dette =) Okay, du får bare trykke på fyren min i rommet når du er klar. Endret 18. april 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) er klar nå Hmm, går inn og ut av rommet jeg. Edit: Var da merkelig, ta å gå inn og ut av rommet en gang du også. Står enten bare at jeg prøver å kontakte deg, eller du meg, får ikke opp valg mellom battle og trading osv.. som istad. Endret 18. april 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
Kraken14 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Skal jeg gjøre noe når det står "Nitrius is contacting you" ? Edit: Går inn og ut nå Endret 18. april 2011 av Kraken14 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) edit: fail dere kan forresten ta alt det pratet der på pm eller noe, lite nødvendig å ha det her i tråden Endret 18. april 2011 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Skal jeg gjøre noe når det står "Nitrius is contacting you" ? Du kan prøve å trykke på en av knappen, eller touch skjermen, er litt usikker. Fungerte jo istad så litt merkelig at det ikke går nå. Lenke til kommentar
Kraken14 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Ja, rart. Edit: Endelig Tusen Takk ! lol. Kan høre at du trykker på knappen tror jeg Endret 19. april 2011 av Kraken14 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Senere i dag mener du? Altså vi fikk jo kommet til trade skjermen istad, før du måtte avbryte siden du glemte å putte itemen på pokemonen din, men nå så får vi jo ikke starta i det hele tatt. Edit: Jo bare hyggelig. Funka til slutt, så det er jo godt. Endret 19. april 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 sup Smogon er oppe igjen nå! Treig, men funksjonell. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 er smogon bedre enn bulbapedia? synes omtrendt alt som vites kan om pokemon står der :/ Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) er smogon bedre enn bulbapedia? synes omtrendt alt som vites kan om pokemon står der :/ Smogon er vel mer rettet mot de som driver med "konkurrerende slåssing"(competitive battling), er slik jeg ser siden hvertfall. Også er den fin til å finne ut hvilke moves og stats osv... passer bra til den og den pokemonen. Endret 19. april 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Ja, det stemmer. Bulbapedia er bedre for generell info og fakta (det står jo alt mulig der), men Smogon er basert mer på analyser av hvordan pokémons kan brukes i kamp, hva som skiller de ut fra andre og hvordan man kan spille med de/kontre de. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Smogon er for hardcore pokemonspillere og bulbapedia for sånne som meg, som liker animen bedre enn spillene ;P Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Dette kan nok virke som et rart spørsmål men er det noen som vet hvem som har de norske stemmene til Jessie og James i team Rocket? Har søkt litt på nettet og funnet forskjellige svar men ingen helt sikre. Lenke til kommentar
Kraken14 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Tatt fra Wikipedia: Rollebesetning i animen Ash: Nils-Martin Crawfurd Misty: Anine Kruse Brock: Eirik Espolin Johnson, Erik Skøld May: Marit Berg Max: Even Løken Bergan Dawn: Eline Høyer Jessie: Lena Meieran James: Ola Fjellvikås, Tore Barstad, Simen Sand Meowth: Tommy Karlsen Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Tatt fra Wikipedia: Rollebesetning i animen Ash: Nils-Martin Crawfurd Misty: Anine Kruse Brock: Eirik Espolin Johnson, Erik Skøld May: Marit Berg Max: Even Løken Bergan Dawn: Eline Høyer Jessie: Lena Meieran James: Ola Fjellvikås, Tore Barstad, Simen Sand Meowth: Tommy Karlsen Ja jeg så det også. Men tre stykker på James, jeg tenker mest på James fra de første sesongene samt den første filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå