Pokey Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Mye bedre på DS eller gameboy uanz 1 Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Mye bedre på DS eller gameboy uanz +1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Mye bedre på DS eller gameboy uanz Ja for det er jo veldig forskjellig not Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Er jo så klart en bedre følelse av å spille det på de maskinene det er meningen at man skal spille de på. Men mye av grunnen til at jeg har lyst til å skaffe meg det på Ipod er for da har jeg det alltid med meg. Er ikke alltid så kjekt å drasse rundt på en DS, mens Ipoden sklir lett ned i lomma. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 å spille med touchknapper er jo max lol. skikkelige knapper ftw. hadde uansett ikke giddet å spille pokemon på emulator, når det ikke går an å trave/ha kamper Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Noen som vet hvordan man "spoler" på touch ? Slik som man kan på pc. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Er jo så klart en bedre følelse av å spille det på de maskinene det er meningen at man skal spille de på. Men mye av grunnen til at jeg har lyst til å skaffe meg det på Ipod er for da har jeg det alltid med meg. Er ikke alltid så kjekt å drasse rundt på en DS, mens Ipoden sklir lett ned i lomma. Cargopants. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Noen som vet hvordan man "spoler" på touch ? Slik som man kan på pc. Det kan man ikke Ikke på gpsPhone i hvert fall. Endret 5. april 2011 av TMB Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Uhm, er det vanlig å møte Raikou på vannet? På mandag fant jeg den for første gang i gresset under Ecruteak, nå fant jeg den igjen midt på vannet mellom huleåpningene til Mt. Mortar. Spiller Heart Gold. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Da har jeg enda et "spole" spørsmål. Spiller pokemon Pearl nå, noen som vet om/hvordan man spoler der ?(På PC) Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hvorfor vil du spole igjennom ett fantastisk spill? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Da har jeg enda et "spole" spørsmål. Spiller pokemon Pearl nå, noen som vet om/hvordan man spoler der ?(På PC) Med spole, mener du å øke hastigheten på spillet eller hoppe over diverse deler? Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Da har jeg enda et "spole" spørsmål. Spiller pokemon Pearl nå, noen som vet om/hvordan man spoler der ?(På PC) Med spole, mener du å øke hastigheten på spillet eller hoppe over diverse deler? Øke hastigheten. Jeg har muligheten til det når jeg spiller pokemonspillene på VisualBoyAdvance men ikke på NDS emulator. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Pokemon Black/White har ingen 3DS funksjonalitet? Så det går helt greit med DS/DSi/DSi XL? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Da har jeg enda et "spole" spørsmål. Spiller pokemon Pearl nå, noen som vet om/hvordan man spoler der ?(På PC) Med spole, mener du å øke hastigheten på spillet eller hoppe over diverse deler? Øke hastigheten. Jeg har muligheten til det når jeg spiller pokemonspillene på VisualBoyAdvance men ikke på NDS emulator. Prøvde å søke litt, men ser ikke ut som om det er mulig.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 I skrivende stund har jeg en level 68 Haunter. Er det vits i å oppgradere til Gengar nå? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Googlet litt, fikk inntrykket av at jo tidligere den ble Gengar, jo bedre(pga stats). Er ikke også Gengar litt mer "fysisk" enn Haunter, og dermed mer åpen for fysiske angrep? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå