svelemoe Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Eg har Gold, Sapphire, Ruby, FireRed, LeafGreen, Emerald, Mystery Dungeon Blue (beste historia hittil i noko pokemonspel eg har prøvd), Heartgold og Platinum. Fekk ikkje gameboy før Advance SP kom ut, og Sapphire var mitt første spel. Artig å oppdage heilt nye pokémon ein aldri hadde sett før Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Husker jeg begynte med Pokemon Red jeg da... og så kjøpte jeg blue, og deretter Yellow. Husker det var så sinnsykt moro å spille yellow, pga Pikachu som følger oss. Kom meg til elite 4 for første gang med ett fullt team med lvl 30-50 pokemon, og pikachu i 70-80... Drev på ho første i elite 4, også skulle vi en tur til tante. Jeg la aldri fra meg game boyen, og spilte på den så godt som alltid. (husker jeg fikk teip til å teipe over batterilyset når jeg skulle leke gjemsel og sånt med de andre. ) Og når vi satt oss i bilen la jeg Game boyen ved siden av meg i setet. Da vi kom frem til tante, tok jeg jo opp gb'en når vi var i stua, og da så jeg... det verste som noen gang kunne ha skjedd... Save filen var corrupta! og det var ingenting å gjøre. Prøvde å restarte og hele pakka. Tok til slutt med oss spillet til Toys'R'us, og der fikk jeg vite at de hadde gått tom for pokemon yellow spill. Det ble til slutt bestemt at jeg skulle få levere det inn, og betale litt over 100 ekstra så fikk jeg pokemon silver. / ... Så at Svelemoe skrev åssen han ble kjent med pokemon, så da tenkte jeg at jeg kunne dele det også. Endret 1. april 2011 av Mikaeru 1 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg fikk en plutselig lyst til å fyre opp Heart Gold på DSi-en etter et snaut år pause. Jeg stoppet pga russetiden Men denne gangen vil jeg forsøke å ha ett badass pokemon, pluss HM-slaver. Hvilket pokemon lønner seg mest i lengden? Vil ikke bruke for lang tid på å finne den rette, helst innen de 3 første gymene. Forslag? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Scyther eller Heracross tror jeg ikke er så veldig vanskelig å finne, og begge kan bli kraftige som fanden. Dersom du går for Scyther må du ha Technician som nature, for da blir du udødelig med Bullet Punch. Ellers er Crobat, Gengar og Poliwrath gode. Lenke til kommentar
JayP Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hater at vennene mine er så fordomsfulle mot pokémon og Nintendo generelt! Jeg snakket med dem om å kjøpe 3ds og Pokémon her om dagen, og jeg ble sett på som den barnslige ungen. Pokémon er visst ikke noe for en 16 år gammel gutt virker det som... Kommer selfølgelig til å kjøpe det uansett, men er så sykt irriterende at de må være så trangsynte! 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Jeg fikk en plutselig lyst til å fyre opp Heart Gold på DSi-en etter et snaut år pause. Jeg stoppet pga russetiden Men denne gangen vil jeg forsøke å ha ett badass pokemon, pluss HM-slaver. Hvilket pokemon lønner seg mest i lengden? Vil ikke bruke for lang tid på å finne den rette, helst innen de 3 første gymene. Forslag? selv pleier jeg å bare fange noen jeg ikke har hatt fra før, trener dem til ~lvl 50 og starter på nytt med noen andre, repeat til jeg har fullt av forskjellige nice pokemon. synd at eneste måten å få trent opp pokemonene på etter ligaen er slått, er å ta ligaen om igjen til evig >_> teamet nå i soulsilver er skarmory, typhlotion, den ugla og tauros. Endret 1. april 2011 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 synd at eneste måten å få trent opp pokemonene på etter ligaen er slått, er å ta ligaen om igjen til evig >_> Det sluttet de med etter det katastrofale end-gamet i Ruby og Sapphire Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hater at vennene mine er så fordomsfulle mot pokémon og Nintendo generelt! Jeg snakket med dem om å kjøpe 3ds og Pokémon her om dagen, og jeg ble sett på som den barnslige ungen. Pokémon er visst ikke noe for en 16 år gammel gutt virker det som... Kommer selfølgelig til å kjøpe det uansett, men er så sykt irriterende at de må være så trangsynte! Thats life. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 http://pokeremixstudio.floatzel.net/Pokemon%20Remixes/Pokemon%20GSC%20Trio%20Remix.mp3 Dette er det beste jeg har hørt i hele mitt liv. Om du har mange minner fra G/S/C bør du mene det samme. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 musikken fra red/blue var også veldig god og catchy. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 http://pokeremixstudio.floatzel.net/Pokemon%20Remixes/ Her er alle. De aller fleste er utrolig godt laget. Ikke bare er de en nostalgitrip, han fyren som lager de er også veldig, veldig talentfull. Lastet ned alle 47 og skal ha de inn på ipoden 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 hadde ikke hatt noe imot å gå på en slik skole nei xD Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=u0G12EBW4KY forresten; Iris (Poliwrath) lvl: 28 Moves: Surf / Hypnosis / Icy Wind / Headbutt TriForce (Magneton) Lvl: 30 Moves: Thundershock / Sonicboom / Supersonic / thunderwave Koen (Granbull) Lvl: 31 Moves: Strength / attract / Shadow Ball / Charm Kineti (Bayleef) Lvl: 28 Moves: Tackle / Mud-slap / Razor Leaf / Synthesis Flare (Magmar) Lvl: 30 Moves: Fire Punch / Dizzy Punch / Iron Tail / Thief Pharonch (Spearow) Lvl: 19 Moves: Fly / Hidden Power / Leer / Detect er i radio tower, rett etter syvende gym. 1 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Nettopp fått tak i diverse Pokemon spill til iPod touch Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Velkommen etter Hahahah, visste ikke at det var mulig før 2 dager siden jeg Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Rage'r helt jeg, for jeg får det ikke til. Tror ikke det er mulig for min Ipod model... (pga MC model eller noe slikt.) Begynner å bli en stund siden jeg prøvde. Endret 5. april 2011 av Mikaeru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå