Pokey Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Ja. Hvis det er en du virkelig vil ha bør du lagre først i tilfelle du klarer å KOe den. Selv pleier jeg å drite i det dersom jeg er fri for master balls og det ikke er en veldig kul pokemon. Det tar rett og slett for lang tid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Hm, får jeg kjøpe master balls hvis jeg slår 3. gym fyren i Castelia City? Kanskje gjøre det først. Endret 22. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hvilke legendariske pokémon er det du møter så tidlig? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Victini, fyren som bare er tilgjengelig fra launch-April. Må laste ned et kort fra wi-fi mystery gifts, så ta det med til en skipper i Castelia city. Da kommer du til en øy med et fyrtårn, og noen Team Plasma jerks som holder Victini fanget i kjellern fordi han lager uendelig med elekrisitet til dem. Slå ned dem, så kan man fange Victini. Han er bare lvl 15, og registreres som #000 i pokedex. Endret 22. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 kanke kjøpe masterballs Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Åh, den eventen ante jeg ikke om. Takk for at du sa det Vet ikke helt hvordan denne er, men med Darkrai og Shaymin i fjerde gen. kunne man hente billetten under eventet og fange pokémonen når man ville. Jeg fanget Shaymin flere måneder etter eventet var over. edit: Routeren er ikke kryptert rett for DSen. Oh well. Endret 22. mars 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=PNeEjpKPxEs Første psychic/fire typen noensinne. Endret 22. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg liker ikke at de bruker OHKO-moves som markedsføring Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 The foe Zoroark's illusion went off WHAT IS THIS I DONT EVEN Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Aldri vært noe fan av post-game. Tenkte jeg kanskje skulle prøve å fylle Pokedex'en for en gangs skyld. Og lage drømme teamet da, såklart. med riktig EV's, riktig nature og hele pakka. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Ooh..fikk den flotte og SHINY Black&White Strategy Guide + Unova Pokedex Collectors Edition idag. Classy hardcover, uttagbart Unova kart, og 400 sider med knallsterke fargebilder overalt. Full walkthrough, item guide, og unova pokedex, og masse hints&tips til spesielle items og pokemons. Bloody brilliant. SE er delt opp i 2 separate bøker, Hints+walkthrough og Unova Pokedex. I CE er de samlet i samme perm. 150% bedre enn å lese vegger av tekst på gamefaqs, og koster bare utrolige $18 på amazon. Endret 24. mars 2011 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Gamefaqs er en helt elendig nettside da Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Er det mulig å fange de fleste "gamle" pokemon i black eller white? Eller må man trade med de eldre spillene for at det skal være mulig? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Jepp, fullt mulig, du må jo det for å få komplett National Pokedex'n. Men det er først etter du har vunnet championship. Altså halvveis i spillet. Da får du Nat.pokdex og kan begynne å samle gamle pokemons. Alt frem til da er heldigvis nye. Dvs at man ikke kan gjøre som alltid, å samle sammen de faste og grinde dem opp som man har gjort i alle andre pokemon-spill siden 1999. Her blir du bombardert med bare nye Unova-pokemons helt til du har vunnet Pokemon League (første gangen). Så blir Unova populært med nye og gamle om hverandre, masse nye legendaries kan fanges, og mange områder som var utilgjengelige blir åpnet. Er vel mest normalt å ta League og Elite Four når teamet er rundt lvl 50. Men level cappes jo ikke før 99, så det er PLENTY å ta seg til etterpå også. Du slipper å grinde stadium fights bare for å levele opp lengre når storyen er over. Pluss at du må ta Elite Four en gang til, og da er de mye sterkere og bedre. Endret 25. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 hva annet er å gjøre etter ligaen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) En liten spoiler, men Den første ligaen som er rundt lv 50 er bare juks, Elite Four har bare halve styrken sin fordi de er influert av Team Plasma. Den "ekte" elite four kampen er myyyyyyye senere. Da er gjengen din minst 75-80, og Elite Four har legendaries som Zoroark. Alle guidene man finner har en "post-league" seksjon med masse nye områder som åpner. Du får f.eks. ikke tilgang til Royal Union båten i Castelia City før etter mainquest er ferdig. Eller kan fange Zoroark/zekrom. Endret 25. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Starta Pokemon Crystal. Kjempemoro å spille det igjen. Flare (Magby) Lvl: 15 Moves: Ember / Dizzy Punch / Leer / Smog Koen (Snubbull) lvl: 15 Moves: Tackle / Bite/ Tail Whip / Charm Zohrgon (Zubat) Lvl: 20 Moves: Bite / Confuse Ray / Leech Life / Swift Kineti (Bayleef) Lvl: 20 Moves: Tackle / Mud-Slap / Razor Leaf / Poisonpowder Iris (Poliwag) Lvl: 20 Moves: Water Gun / Hypnosis / Doubleslap / Headbutt Tenkte jeg skulle få magby og Snubbull opp til lvl 20 før jeg utfordrer Whitney, tredje gym. Forslag til sjette spot? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 De gamle spillene av Pokemon er digge Av Pokemonspill jeg har i samlingen min er: Pokemon Yellow, Red, Blue, Silver, Gold, Ruby, Sapphire, Fire Red og Pokemon Soulsilver Vurderer å skaffe Black, LeafGreen, Crystal og Diamond med tiden Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Noen som vet om noen Emulatorer samt Black/white spillene til de sånn at jeg kan spille på pc'n? Har søkt litt rundt men finner det ikke. Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg hadde gold, silver, yellow og red, men jeg tror de forsvant en gang vi flyttet... og de jeg har er: Blue, Crystal, Leaf Green, Sapphire, Ruby, Emerald, diamond, platinum og white. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå