Gå til innhold

Den store Pokemon tråden

Soildor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pokemon gul eier rød og blå da!

Hadde pokemon gul med mewtwo osv, men startet og spille på gul for 2uker siden etter og ha ligget i en skoffe i flere år og da var de borte.

Ellers husker jeg at sølv var bra, har det enda.

Noen som vet pris på pokemon platinum, noen plass til 400kr :) ?

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp under tvil besluttet å gi Nintendo en ny sjanse, og skaffet meg en DSi. Nå skal Pokemon i hus, spørsmålet er bare hvilket. Dette Platinum, er det samme som Crystal var for gull og sølv. Hvilket spill burde jeg kjøpe?

Platinum er som Crystal for Gold og Silver ja, eller Emerald for Sapphire og Ruby. Kort sagt er det Platinum både Diamond og Pearl i et spill, pluss noe ekstra gameplay. Du kan kalle det en forbedret versjon. Jeg ville absolutt anbefale Platinum, beste pokemon spillet ute til nå.

Lenke til kommentar

Ikke kjøp Diamond/Pearl, begge er utrolig treige. Vet ikke hvorfor, lav FPS-cap ellernoe. Platinum er perfekt.

Leste nettopp et rykte om at alle Pokémons skal kunne følge etter deg som Pikachu i Yellow, inkludert Shiny versjoner av alle. AWESOME om det er sant.

Lenke til kommentar
Pokemon gul eier rød og blå da!

Hadde pokemon gul med mewtwo osv, men startet og spille på gul for 2uker siden etter og ha ligget i en skoffe i flere år og da var de borte.

Ellers husker jeg at sølv var bra, har det enda.

Noen som vet pris på pokemon platinum, noen plass til 400kr :) ?

Elkjøp hadde den for 399,-. Vet ikke om tilbudet gjelder fortsatt da.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vann-pokemon kan være greit tidlig. Bare fang Bidoof. Du trenger egentlig ikke gress-pokemon, og du møter ikke så mange gode heller tidlig i spillet. Kan være greit med en Starly også. Siden du starter med Chimchar, burde du også skaffe deg en Pokémon med et stein-angrep. Tro meg, du kommer til å møte tusenvis av Gyrados i løpet av spillet, og da er det greit med f.eks. Stone Edge. Lyn-angrep er jo såklart best, men du møter ikke så mange slike Pokémon tidlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Vann-pokemon kan være greit tidlig. Bare fang Bidoof. Du trenger egentlig ikke gress-pokemon, og du møter ikke så mange gode heller tidlig i spillet. Kan være greit med en Starly også. Siden du starter med Chimchar, burde du også skaffe deg en Pokémon med et stein-angrep. Tro meg, du kommer til å møte tusenvis av Gyrados i løpet av spillet, og da er det greit med f.eks. Stone Edge. Lyn-angrep er jo såklart best, men du møter ikke så mange slike Pokémon tidlig.

Starly er greit, men Bidoof så bare rar ut, ikke min stil.

Kan du nevne noen av de pokemonene som er i starten av spillet :) ?

Shinx da?

Endret av skylinepower
Lenke til kommentar

Shinx funker, men ender med lite speed. Jeg liker å ta det som det kommer og kun bruke pokémon jeg liker, uansett hvor mye jeg må trene dem :)

..Hvilken er deres favoritt starter of all time? Min favoritt er overlegent Chikorita! :D Gleder meg så utrolig til jeg endelig skal få bruke den igjen i Heart Gold / Soul Silver.

:D

Lenke til kommentar
Shinx funker, men ender med lite speed. Jeg liker å ta det som det kommer og kun bruke pokémon jeg liker, uansett hvor mye jeg må trene dem :)

..Hvilken er deres favoritt starter of all time? Min favoritt er overlegent Chikorita! :D Gleder meg så utrolig til jeg endelig skal få bruke den igjen i Heart Gold / Soul Silver.

:D

Snart er det jo mulig og ha alle pokemonene på et spill :o

Det er ganske nice da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...