Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 er noen av de gamle verdene representert i b/w? synes de kunne laget remake av gamle r/b/y til ds'en savner de Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Poster teamet mitt jeg. har ikke kommet så langt da. Er rett etter tredje gym. Vali (Munna) Lvl: 22 Moves: psybeam, Defense Curl, Moonlight, Hypnosis. Vortex (Sandile) Lvl: 25 Moves: Bite, Sand-attack, Assurance, Sand tomb. Lemon (Pignite) Lvl: 26 Moves: Tackle, Flame Charge, Arm Thrust, Work up. Nair (Swadloon) Lvl: 23 Moves: Tackle, Attract, Bug Bite, Razor Leaf Pisou (tranquill) Lvl: 24 Moves: Work up, Roost, Quick Attack, Air cutter. Også har jeg Patrat på sjette, som Hm slave. (byttes sikkert ut etterhvert, til en bedre HM slave.) Endret 21. mars 2011 av Mikaeru Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 er noen av de gamle verdene representert i b/w? synes de kunne laget remake av gamle r/b/y til ds'en savner de Trodde Advance-spill funket på DS jeg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Bare DS lite. De har fjernet muligheten på DSi og XL. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Bouffalant er en god HM-slave, men en skikkelig jævel å fange. Digger når folk poster teamene sine før end-game, så jeg poster mitt og Nettopp tatt åttende gym. Pawniard lv 50 Metal Claw Retaliate X-Scissor Night Slash Boldore lv 46 Rock Slide Bulldoze Sandstorm Headbutt Reuniclus lv 47 Endeavor Shadow Ball Psychic Recover Samurott lv 50 Aqua Jet Aqua Tail Retaliate Revenge Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Metorrrrrrrrr Craaaaaaw! Jeg kunne ikke la være. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Noen som vil ta en kjapp trade fram og tilbake via Wi-fi for å evolve greier? Har ingen venner (forever alone) som kan trade Boldoren min med meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Vel, jeg har akkurat sittet i 15 minutter og lett etter hvordan jeg finner friend coden min..no idea. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) kan gjøre det asap jeg kommer til et pokesenter ^ du finner fc i pal pad i key items, må snakke med ei dame på et pokemonsenter først tho Endret 21. mars 2011 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Åja den hadde jeg jo. Har lett rundt på wi-fi/internet net gear tingen, jeg.. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 min fc er 3138 6294 6815 Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Tar en liten update jeg. Vortex (Krokorok) Lvl: 32 Moves: Bite, Sand-attack, Crunch, Dig. Blueeye (basculin) (så nå at den ikke har noen evolutions, så jeg tror jeg kvitter meg med den.) Lvl: 28 Moves: Aqua Jet, Chip Away, Aqua Tail, Crunch. Lemon (Pignite) Lvl: 28 Moves: Take Down, Flame Charge, Arm Thrust, Work Up. Pisou (Tranquill) Lvl: 24 Moves: Work Up, Roost, Quick Attack, Air Cutter. Qin (whirlipede) Lvl: 24 Moves: Poison Tail, Screech, Bug Bite, Iron Defense. Endret 21. mars 2011 av Mikaeru Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Bisharp Iron Head Brick Break X-Scissor Night Slash dreper alt. Lenke til kommentar
clueclue Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Har laget en ny film om Gary Oak. Filmen skal være ett lite resume fra Gary under sesong 1. Siden det er få episoder av han, har jeg måtte hente bilder fra andre sesonger for å få en sammenheng. Filmen stopper etter tapet i pokemon ligaen, grunnen til det er for at jeg rett å slett ikke liker den "nye/snille" pudding Gary som dukket opp i senere sesonger. For meg er Gary den arogente karn fra sesong 1. Se filmen her: http://www.youtube.com/watch?v=kJlJmRcgmuo Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Spelar FF, og den jævla Moltresen vil ikkje bli fanga. Den har 1 hp og spretter ut av ballen instantly. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 bra laget, hehe, merker hukomelsen blir svekket på ting som ikke blir praktisert lenger. for 8 år siden kunne jeg ha navngitt alle 151 pokemonene, nå sliter jeg med å huske hva de legendariske fuglene i filmen din heter Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Evigheter siden jeg har vært så oppslukt i ett spill. Må si de virkelig har gjort en god jobb med... alt sammen på spillet. Lemon (emboar) Lvl: 39 Moves: Will-O-Wisp, Flame Charge, Brick Break, Work up. Pisou (Unfezant) lvl: 40 Moves: Air Slash, Roost, Quick attack, Fly. Excadrill Lvl: 40 Moves: Shadow claw, Slash, Earthquake, Hone claws. Elgyem Lvl: 31 Moves: Psybeam, Headbutt, Hidden power, Charge beam. Qin (scolipede) Lvl: 37 Moves: Strength, Baton pass, X-Scissor, Iron defense. Seismitoad Lvl: 40 Moves: Aqua ring, Bulldoze, Surf, Sludge bomb. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Og jeg sliter som faen med å fange Victini. Alle mine er 10 levels over han, så å få redusert han til bittelitt hp er litt tilfeldig. Og når jeg har fått til det, vil han jo aldri holde seg inni NOEN baller. Kasta 12 pokeballs, 3 great balls, net balls..selv når han er sleeping popper han ut av ballen. What to do? Vil ha denne sniken. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Prøvd False Swipe i tillegg til sleep? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Har ingen som kan den attacken. Ser noen lv 24-25 som har den http://www.serebii.net/attackdex-bw/falseswipe.shtml Men har ikke vært der noen av de er enda. Men når det er en legendary som bare popper ut av ballene, er det bare å pælme på til man er tom? Kjøpe ufattelige mengder i PK Center først? Også bare håpe på det beste? Det er jo litt kjipt. Endret 22. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå