skylinepower Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Gardevoir er ikke grass-type. Hvilken ability har Azumarill? Ability på azumarill er Huge Power hp-250 attack-90 defense-169 sp atk-102 sp def-123 speed-125 Blizard waterfall surf hydropump Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 waterfall og surf, er vel liten vits i å ha begge de to på samme pokemon. (du kan fjerne HM-moves i byen med dragegymen, hvis du har SS/HG) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Fjern alt unntatt Waterfall, bare drittmoves for en Azumarill. Legg til Ice Punch om du har muligheten, og Double Edge elns. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 vil ikke surf være best å beholde på den, siden den har høyere sp. attack enn attack, og surf har mer damage? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Haha, har kanskje den mest absurde kampen på gang her! Heart Gold, mot Morty i Ecruteak. Min Hoothoot på level 10 eller Gengar på level 25, hvem vinner? Hoothoot. Gengar sine angrep kan ikke skade Hoothoot. Hypnosis funker ikke pga Hoothoots insomnia(lol?), Shadow ball har ingen affect, samme gjelder Sucker Punch. Eneste som funker er Mean Look, og det er grunnen til at jeg må Pecke ihjel Gengar nå. Endret 16. juni 2010 av khaffner Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Vi har alle vært der Jeg tok Gengar med Togepi i level 3. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Litt off-topic fikk jeg Dragon Quest Monsters: Joker i posten i dag til DS, og de av dere som vil ha Pokemon i 3D bør prøve det. Etter to timer i strekk er jeg helt hektet. Grafisk ser det langt bedre ut en Pokemon (og er i 3D), vi har opp til tre monstre på laget (og vi kan ha flere av samme type), monstrene kan lære ting og bruke våpen som i et RPG og så videre. Det er riktignok "bare" rundt 200 monstre, men det holder lenge. DQM2 er i utvikling og vil ha rundt 300 monstre. Om dere har fått nok av Pokemon er det jo verdt en titt? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hehe, i natt klokka 1 var det en glad person som lå i senga å spilte pokemon platinum Sto igjen med Azumarill (lv 77) med 50-60hp mot garchomp (lv 56) som var siste pokemon til siste liga mannen. Tok på "ice punch" og den slo Garchomp med et slag Et år akkurat! siden jeg startet spillet, nå et år siden og kun 70timer spillt vant jeg ligaen med disse pokemonene: Azumarill (lv 77) Infernape (lv 62) Luxray (lv 54) Staraptor (lv 54) Garchomp (lv 49) Gyarados (lv 45) Lenke til kommentar
MyGamer Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Pokemon SS gir nostalgi, sier jeg bare. deilig! Gleder meg til black/white. Har synes alle spillene frem til nå har vært kjempe bra, så det blir sikkert inget unntak. så klart var 1. gen best, men jeg synes resten er sinnsykt bra også jeg da gleder meg til å se de nye pokemonene. å spille ds spill på senga er elsk *går og pusser tenna.* Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 BTW det vil være mulig å laste ned en Jirachi som vil åpne opp Nights Sky Edge på pokewalkeren fra og med lørdag Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hmmm, tror jeg har mistet minh exp.share.....finner den hvertfall ikke igjen. Kan noen forklare hvordan det er mulig? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Du har den ikke på en Pokemon du ikke bruker da? som feks er på PC Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Joda, jeg fant den! I daycare Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Bestilt meg Nintendo DSi XL og med Pokemon SoulSilver, gleder meg noe helt enormt til jeg får de i posten Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hentet Jirachi i går. Softresetet til Jolly på SS, men brukte en time på Platinum før jeg ga opp og får prøve igjen en annen dag. Blir deilig med en flinchhaxer da. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Hvor lenge må jeg spille så jeg også kan hente ned Jirachi på SoulSilver? Tror min nye DSi XL Dark Brown kommer imorgen , har fra før av DS Lite men følte meg tvunget til å oppgradere Endret 30. juni 2010 av Toman85 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) du må vel bare få pokedex, tror jeg. Endret 30. juni 2010 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
bamsemumss Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 nå har jeg 3 jirachi :!: (diamond/platinum/SS. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg har enda ikke fått inhentet den på Platinum. Hvilke natures tok du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå