Elefantmesteren Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hmmmm Zekrom = Master Chief? ? lolwat? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Det kom ganske kjapt fra lillebror: "Det ser ut som de har fått en stor rakett opp i analen. Ikke rart de er så rake i ryggen" 2 Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Det kom ganske kjapt fra lillebror: "Det ser ut som de har fått en stor rakett opp i analen. Ikke rart de er så rake i ryggen" Og jeg som ikke trodde dagen min kunne bli morsommere! *ler til jeg dør* Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ligaen gjekk veldig smooth, heilt til den tredje Dragoniten. OUTRAGE OUTRAGE OUTRAGE. OHKO på alt og alle. Føkk. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ligaen gjekk veldig smooth, heilt til den tredje Dragoniten. OUTRAGE OUTRAGE OUTRAGE. OHKO på alt og alle. Føkk. Var en grunn til at jeg sparte (og brukte) alle mine max revive til kampen mot Lance.. Vurderer å starte om igjen egentlig.. er missfornøyd som faen med teamet mitt og har brukt så utrolig mye tid av spillet på å stå der eller sitte fast med dumme småting.. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ingenting kan beskrive kva eg føler no. Den siste dragoniten hadde 1/10 HP, eg hadde 1/3 på min feraligatr lvl 48 med ice fang. Dragonite var confused, damaged itself. 1/20 hp. Eg trykker på ice fang. Dragonite is confused. DRAGONITE USED OUTRAGE LOL OUT OF POKEMON. OMFG. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg startet spillet mitt på nytt, siden teamet mitt ikke gikk noen vei. Hadde en fin Meganium med reflect, light screen, synthesis og body slam, men det var vel det. Resten av laget var så og si ubrukelig Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Feraligatr lvl 49: agility water gun crunch ice fang Typhlosion lvl 47: Flamethrower flame wheel swift smokescreen Ho-oh lvl 46 med vanlege moves. OG tre HM slaves, fordi eg ikkje har andre bra pokémon. Bortsett frå Meganium. Men den har fucka moves og elendige EV's. Må vel trene litt til for å slå ligaen… Eg har også 20 andre (lvl 50-100) som eg lasta ned frå GTS, (francisGTS på twitter) men eg anser det som juks å bruke dei til noko som helst, dei er der berre for å fylle opp dexen. Endret 2. juni 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Erstatt Water Gun med Waterfall, mye bedre for en Feraligatr. Hvilke moves har Meganium? Den kan være grei å starte med kun for å få satt opp Reflect eller Light Screen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ligaen? Snakker dere singleplayer nå? Trodde ikke alle disse EV greiene betydde noe i singleplayer spillet? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Det forandrer fortsatt på statsene, men er ikke noe man trenger å bry seg om. Eller, i Battle Tower er det veldig greit med gode EV-er for å få en lang streak, men ikke ellers. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Det har litt å sei, ein typhlosion med 150 i sp. atk. skadar f.eks. ein Bibarel mykje meir enn ein Feraligatr med 70 i sp.atk. Om begge då brukar moves som blir påverka av sp.atk. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Selvfølgelig, det påvirker fortsatt stats, men man trenger ikke bry seg om det. Lenke til kommentar
Chacarron Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Nye pokemanz. Jeg liker overraskende nok flere av dem. Den rosa grisen er ikke en av dem. Endret 12. juni 2010 av Chacarron Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Huff, eg kjem aldri til å like dei fleste der, av same grunn som eg ikkje likar magmortar, luvdisc eller cacnea. Men fuglen var grei, kanskje tannhjula også. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Fuglen har vi sett en million ganger før (Pidgey, Tailow, Starly), resten var dritstygge. 2 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 klassisk fugl som du kan få med en gang i spillet.. De andre var helt latterlig dårlige og stygge.. Hvorfor kan ikke Nintendo se litt på hva fans har laget? sett langt bedre pokemon på devianart.. WOW! Kvinnelig professor!! dæven.. nå har de virkelig slått på stortromma... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Her slår de et hardt slag for likestillingen! Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 tips til gode pokemon i leagen? Har azumarill = lv 73 infernape = lv 60 staraptor = lv 54 Luxray = lv 53 rhydon = 47 (dør uansett angrep den mottar :S ) Garadose = lv 42 (trener opp) Noen pokemon jeg kan trene opp hvis de vil hjelpe noe: abomasnow = lv 46 roserade (jente) = lv 40 Scyther = lv 37 Magmar = lv 38 lurer på om jeg skal trene opp en Ralts til Gardevoir som gresspokemon Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Gardevoir er ikke grass-type. Hvilken ability har Azumarill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå