Latias Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Pleier å sitte på Shoddy av og til, på smogon sine servere Skal vi ta en kamp? 1 Lenke til kommentar
Fizzwidget Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Grei den, nicket mitt er fizzwidget, hva er ditt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Latias93. Men kan vi ta kampen i morgen, for eksempel? Sliter med å logge meg på serveren... 1 Lenke til kommentar
Fizzwidget Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jadda, la oss avtale klokkeslett over PM for å ikke avspore tråden helt. Ontopic: Noen som har et forslag til gode capture Pokemons i LeafGreen og Ruby? Vil helst spare på Masterballs til Diamond-saven for soft-resets på Girantina + Ekstra til eventuelle event-pokemon (gidder ikke å levle Gallade opp til 70+, i tilegg til å skaffe en pokemon med foresight/odor sleuth i high level for å få inn hits med False Swipe). (Har fanget fuglene i LG, må bare finne Ruby-kasetten å få begynt på et semi-speedrun.) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Har du Emerald? Hvis du har det, så er det bare å klone Master Balls der da. Er mulig å klone på Wi-Fi også, men der er det litt mer komplisert og du må ha Wi-Fi. Apropos Master Ball, brukte den ene jeg hadde på Mesprit. Etter ligaen skal jeg migrere fra Emerald, slik at jeg kan fange Cresselia uten problemer også. 1 Lenke til kommentar
Fizzwidget Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Har ikke Emerald, heller ikke Wi-Fi siden DS ikke kan koble seg opp til enkelte sikkerhetsmetoder på trådløse nett. Husk å save før du "snakker" med cresselia på Fullmoon Island, dersom det er viktig for deg at cress har en god nature og gode IV's. Fanget Mesprit og Cress lett selv med denne Pokemonen, som er desidert den beste selvstendige "catcheren" på alt utenom Girantina, der du trenger en Pokemon med Odor Sleuth eller Foresight for å treffe med False Swipe: Gallade @ Metronome Mean Look Hypnosis False Swipe Night Slash Mean Look er egg-move fra Gastly, og du får hypnosis med å stoppe utvikling av Ralts / Kirlia til 43 / 50 for så og utvikle til Gallade å lære den False Swipe gjennom TM eller levelup. Night Slash er random filler move, siden Ralts ikke lærer noen gode physical attacks. Har Metronome på den for å få HP ned raskere med False Swipe, andre nyttige items kan kanskje være Wide / Zoom lens for å øke acc. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Har alle Pokémon spillene som har kommet ut, men nå gidder jeg rett og slett ikke å gjøre det samme hele tiden, så jeg skal ikke kjøpe noen flere spill. På Silver hadde jeg disse Pokémonene i lvl 100. Celebi Mew Mewtwo Raikou Xatu Typhlosion Lugia Tyranitar Pidgeot Brukte over 300 timer på det spillet, men har mistet det nå Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ang shoddy battle, er det bare jeg som misliker å kjempe mot folk som har et team med bare legendariske, eller er det bare blitt folkelig akseptert? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ang shoddy battle, er det bare jeg som misliker å kjempe mot folk som har et team med bare legendariske, eller er det bare blitt folkelig akseptert? Du burde sjekke tierslista. Jeg antar at du spiller OU, og det er faktisk lov med noen legendariske i den tieren (Azelf, Celebi, Cresselia, Heatran, Jirachi, Latias, Suicune og Zapdos). Hvis du har møtt noen med f.eks. Rayquaza, så spiller nok den personen i Ubers-tieren. 1 Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Men hva er tiere? Såvidt jeg vet spiller jeg ikke i noen tier Endret 10. juni 2009 av kolvereid Lenke til kommentar
Fizzwidget Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 http://www.smogon.com/dp/tiers/ er den generelt aksepterte tier-lista, og i standard tier (default på smogon sine shoddyservere afaik) så er alt unntatt ubers OK. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Har ikke Emerald, heller ikke Wi-Fi siden DS ikke kan koble seg opp til enkelte sikkerhetsmetoder på trådløse nett. Husk å save før du "snakker" med cresselia på Fullmoon Island, dersom det er viktig for deg at cress har en god nature og gode IV's. Fanget Mesprit og Cress lett selv med denne Pokemonen, som er desidert den beste selvstendige "catcheren" på alt utenom Girantina, der du trenger en Pokemon med Odor Sleuth eller Foresight for å treffe med False Swipe: Gallade @ Metronome Mean Look Hypnosis False Swipe Night Slash Mean Look er egg-move fra Gastly, og du får hypnosis med å stoppe utvikling av Ralts / Kirlia til 43 / 50 for så og utvikle til Gallade å lære den False Swipe gjennom TM eller levelup. Night Slash er random filler move, siden Ralts ikke lærer noen gode physical attacks. Har Metronome på den for å få HP ned raskere med False Swipe, andre nyttige items kan kanskje være Wide / Zoom lens for å øke acc. Hmm, fin den der. Har selv planer om å få tak i en Breeloom med Spore og False Swipe, men siden den der har Mean Look skal jeg revurdere planen min litt Ang. de tierene, gikk på "never used", og fant øverst Aggron og Ampharos. De er jo ganske gode, er de ikke? Selv er jeg ingen fan av å sette pokémoner i Tiers (bortsett fra de legendariske). Foretrekker å vinne med mine favoritter. Lenke til kommentar
Fizzwidget Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Tja, Aggron sliter med 4x Weakness til fighting, samt at han er treig, men Ampharos vet jeg ikke hvorfor er i NU. Men tiers i smogon er bestemt etter hvor ofte pokemonene er brukt i ladders. En OU-pokemon er i 1/20 kamper, så dersom Ledian ble brukt i 5% av alle kamper, så hadde den teknisk sett blitt reknet som OU, men dette kommer ikke til å skje med det første. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ah, det forklarer mer. Men tiers er teit, og Ampharos eier Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Men hva er tiere?Såvidt jeg vet spiller jeg ikke i noen tier Nei, da spiller du ikke Shoddy Battle heller da. 1 Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Benekter du fakta eller? Begynte etter side 5. Kaller meg easybeat, og spammer chatten ganske ofte med challengerequests Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Nei, jeg har ikke benektet noen fakta. Du sier selv at du ikke spiller i noen tiers, dvs. at du ikke spiller SB. Spiller du Shoddy, så spiller du i en eller annen tier også. Er det mange her som spiller Shoddy Battle? Hva sier dere til en SB-turnering her på forumet? 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg har shoddy, men finner det ikke særlig morsomt egentlig. Men en Wi-fi turnering hadde vært kos ..skaff deg wi-fi Latias, do eet! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Wi-Fi er kjedelig. Orker ikke å trene opp Pokémon uansett. Shoddy er chill. Ikke noe stress, og kan enkelt lage seg team. Gidder ikke å bruke 100 dager på å breede seks perfekte Pokémon heller. 1 Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg er med på shoddy tournament Hva med bare RBY pokés? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå