Kasp0me Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Får DSI XL i morra gleder meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Er en ganske heftig overgang fra DS lite skjermene til XL. Jeg ble ekstremt positivt begeistret. At grafikken kanskje blir litt "oppblåst" legger man ikke merke til når man først spiller. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Nei sant! Skal på jobbintervju til Oslo neste tirsdag så da blir det godt med pokemon på vei til Oslo som er en 3 timers tur. Kommer til å gå fort! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Pokemon merke du svært lite at bilde er oppblåst på DSi XL. Men merke det meir i Mario spillene og eit par andre tittler som Chronos osv. Arg... Klare ikkje å velge! Spille ferdig Infinity space eller Pokemon.... Endret 13. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 De som ville ha pokes, send meg en PM med friend code. Har en del andre lv 1 klekkede til overs og, Scyther/Magby/Cyndaquil/Starly Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Kva slags Hoenn/Sinnoh pokemon kan ein fange i HG/SS? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hvordan kan man fange de andre? Trodde det bare var remake av Gold/Silver jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 De har vel stappa inn pokemons fra de nyere spillene også. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Man gjør det via radiokanalene Sinnoh-sound og Hoenn-sound som man får i Kanto. Dersom man ikke liker de nye pokémonene trenger man ikke fange de. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Systra mi har ein 1. generasjons DS med twilight og jonas brothers-klistremerker på, og eg har ikkje pengar. Det freistar meir å spele SS på ein splitter ny XL. Eg har prøvd ut platinum litt, det er forvirrande med alt det nye. Alt var betre før i tida. For meg blir før i tida pokemon gold, det første eg spelte. Gode tider. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Den orginale DS var helt grei, men har ELENDIG baklys, så skjermen er veldig mørk. Lillebror hadde en gammel liggende hjemme i jula som jeg testa litt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Haiti used earthquake... Its super effective! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Over til noe helt annet, for de som kjeder seg litt. http://uk.ds.ign.com/articles/107/1078867p1.html En Retrospective på 8 sider som tar for seg ALLE pokemon-spillene og spinoffs som er kommet fra red+blue til heartgold/soulsilver. Sånn mens vi venter på black/white Fin lesning, IGN er en bra gamerside. Endret 15. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Over til noe helt annet, for de som kjeder seg litt. http://uk.ds.ign.com/articles/107/1078867p1.html En Retrospective på 8 sider som tar for seg ALLE pokemon-spillene og spinoffs som er kommet fra red+blue til heartgold/soulsilver. Sånn mens vi venter på black/white Fin lesning, IGN er en bra gamerside. Link knappen funke ikkje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå