Pokey Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Må si at eg synest Pokemon Blue eller Yellow var vanskeligere en SS... Har ikkje akkurat møt på ein vanskelig kamp. Hvilket team har du? Har fire som eg bruke som battleforce: Bayleef, Flaaffy, Wooper og Togepi (Må si Togepi fungerte utmerket mot 2. GYM) Har no ordna saving på sekunder DS-en med to andre start pokemons. Sån eg kan overføre dei på denne sån eg får alle pokemons. Catch Them All! EDIT: Fungere svært dårlig, får feilmelding med R4 brikken og trade... Når du har spilt mindre enn en åttendedel av spillet synes jeg det er litt tidlig å konkludere at spillet er enklere enn Yellow.. Selv synes jeg det var mye vanskeligere, men dog har jeg satt teamet mitt veldig på spissen denne gangen. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hva skal til for å overføre pokémon fra Crystal til SS? Går det å få de over til LeafGreen eller FireRed og så vidre til SS? Eller må jeg innom flere spill? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hvordan kommer jeg meg fra Saffron til Celadon? Glemte å kjøpe drikke når jeg var der. Har heller ikke Fly, men har Dig og Cut. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hva skal til for å overføre pokémon fra Crystal til SS? Går det å få de over til LeafGreen eller FireRed og så vidre til SS? Eller må jeg innom flere spill? Det går ikke ann. I det hele tatt. GrandMa: Hvilket spill? I SS gikk jeg bare rett gjennom jeg. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Nevermind, fant plutselig en vei nede i Vermillion. Blue forresten. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Undergrounden i Vermillion leder til Cerulian, gjør den ikke? Du må gå gjennom undergrounden fra Lavender for å komme til Celadon, der du kjøper drikke til vaktene. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Må si at eg synest Pokemon Blue eller Yellow var vanskeligere en SS... Har ikkje akkurat møt på ein vanskelig kamp. Hvilket team har du? Har fire som eg bruke som battleforce: Bayleef, Flaaffy, Wooper og Togepi (Må si Togepi fungerte utmerket mot 2. GYM) Har no ordna saving på sekunder DS-en med to andre start pokemons. Sån eg kan overføre dei på denne sån eg får alle pokemons. Catch Them All! EDIT: Fungere svært dårlig, får feilmelding med R4 brikken og trade... Når du har spilt mindre enn en åttendedel av spillet synes jeg det er litt tidlig å konkludere at spillet er enklere enn Yellow.. Selv synes jeg det var mye vanskeligere, men dog har jeg satt teamet mitt veldig på spissen denne gangen. Har ikkje spilt heile spille, men merke at exp-rate er høgre en gamle gba spillet. Du har flere pokemons og eit par andre ting som gjer at det virke mye enklere. Men det er min meining. Vill sikkert møte meir motstand seinere i spillet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 I starten kan du stort sett dose over gyms og wilds med start pokemonen din (spesiellt hvis du valgte fire). Men etterhvert finner du pokemons og trenere som krever at du har grass eller bug eller whatever i teamet ditt, når plutselig fire bare chipper av 2 hitpoints. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hva skal til for å overføre pokémon fra Crystal til SS? Går det å få de over til LeafGreen eller FireRed og så vidre til SS? Eller må jeg innom flere spill? Det går ikke ann. I det hele tatt. GrandMa: Hvilket spill? I SS gikk jeg bare rett gjennom jeg. Ah, pokker. Kan man overføre fra Ruby og Sapphire da? Har et helt team med level 100 pokémon liggende der! Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Men da må jeg gå via. FR/LF, sant? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hvordan ellers gjør jeg det? Kan jeg bruke en original DS og putte den på GBA-slotet og ha SS i DS-spillet og overføre på samme måte som i DPP? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hvis noen vil ha lv 1 Chimchar eller Piplup så har jeg omtrent en million av dem etter å ha IV-breeda. Er ikke mulig å få en av hver? Uansett så tar jeg gjerne en værtfall om du fortsatt har, blitt bit av et lite samlemani for øyeblikket, hehe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hvis noen vil ha lv 1 Chimchar eller Piplup så har jeg omtrent en million av dem etter å ha IV-breeda. Er ikke mulig å få en av hver? Nei, men man kan jo bytte seg til det. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Var mer ment som et spørsmål om jeg kunne få en av hver av han, istede for å velge mellom en av de to, mens hvis han bare vil gi bort en, så er det også greit for min del. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg så ikke noe sted i den posten der hvor han sa at han bare gav ut en til hver person. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hvordan ellers gjør jeg det? Kan jeg bruke en original DS og putte den på GBA-slotet og ha SS i DS-spillet og overføre på samme måte som i DPP? Ja, det kan du. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Når du sender en pokemon fra GBA til DS så slettes den på GBA? BØMP Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Når du sender en pokemon fra GBA til DS så slettes den på GBA? BØMP Ja, det gjør den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå